Εάν είστε λάτρης των φρούτων, των καρπών και των λαχανικών, αλλά δεν νιώθετε έτοιμοι να εγκαταλείψετε εντελώς της τροφές ζωικής προέλευσης, ο reducetarianism θα μπορούσε να είναι κατάλληλος για εσάς, όπως αναφέρει το vita.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η μείωση της κατανάλωσης κρέατος κατά μόλις 10% έχει σημαντικά οφέλη όχι μόνο για την υγεία μας, αλλά και για το περιβάλλον, καθώς και για την ευημερία των εκτρεφόμενων ζώων.
Τι τρώει ο reducetarian;

Σε αντίθεση με τους vegans ή τους vegetarians, ένας reducetarian δεν προσπαθεί να εξαλείψει τα ζωικής προέλευσης τρόφιμα από τη διατροφή του – όπως το κρέας, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά – αλλά μάλλον κάνει μια συνειδητή επιλογή για να μειώσει την ποσότητα που καταναλώνει.

Επιπλέον, όταν τα ζωικά προϊόντα είναι στο μενού, οι ποσότητες είναι μετρημένες, τα ζωντανά από τα οποία έχει προέλθει το κρέας έχουν τραφεί με χόρτο και τα αβγά προέρχονται από κότες ελευθέρας βοσκής.
Γιατί να γίνει κάποιος reducetarian;
#1 Κάνετε καλό στην υγεία σας

Τρώγοντας λιγότερο κρέας, μπορείτε να βελτιώσετε τη γενική σας υγεία. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, οι χορτοφάγοι έχουν 32% χαμηλότερο κίνδυνο νοσηλείας ή θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο σε σχέση με τους ανθρώπους που καταναλώνουν κρέας και ψάρι.

Θα πρέπει, επίσης, να λάβετε υπόψη ότι:

Με τη φυτική διατροφή λαμβάνετε μια τεράστια ποσότητα βιταμινών, θρεπτικών συστατικών και πρωτεΐνης που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει.
Τρώγοντας κρέας, ψάρι και γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλότερης ευημερίας με μέτρο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι παίρνετε όλα όσα χρειάζεστε για να παραμείνετε σε φόρμα και υγιείς.

#2 Κάνετε καλό στο περιβάλλον

Ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ λέει ότι η βιομηχανία κρέατος από μόνη της ευθύνεται για σχεδόν το 20% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Αυτό οφείλεται κυρίως στο μεθάνιο, το οποίο προέρχεται από περιττώματα ζώων και έχει 20 φορές το δυναμικό υπερθέρμανσης του πλανήτη από το διοξείδιο του άνθρακα. Η παραγωγή κρέατος απαιτεί επίσης πολύ μεγαλύτερες ποσότητες νερού από τα μη κρεατοσκευάσματα.

Ωστόσο, τα ζώα και τα ζώα διαδραματίζουν επίσης ζωτικό ρόλο στην αροτραία καλλιέργεια, βελτιώνοντας την υγεία του εδάφους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω διαδικασιών βόσκησης, πατήματος και πέψης, οι οποίες είναι όλες απαραίτητες για την υγεία του τροφικού ιστού του εδάφους.
Πώς να γίνετε reducetarian;

Απλά μειώνετε το κρέας, τα ψάρια, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά στη διατροφή σας.

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι συμμετέχετε σε «Δευτέρες χωρίς κρέας», είτε διασφαλίζετε ότι τουλάχιστον ένα από τα γεύματά σας κάθε μέρα είναι vegan ή χορτοφαγικό, είτε ότι δεν τρώτε κρέας κατά τη διάρκεια της εργάσιμης εβδομάδας.

Οτιδήποτε μειώνει την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών είναι ένα όφελος για εσάς, το περιβάλλον και τα ζώα της φάρμας.