Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου της Πατρών – Πύργου, μετά από το "πράσινο" φως που έδωσε η Κομισιόν.

Νωρίτερα στις 22 Δεκεμβρίου μαζί με μια τροπολογία σκούπα θα περάσει από τη Βουλή η τροποποιημένη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού η οποία πλέον επανεντάσσει το τμήμα Πάτρα-Πύργος αλλά και τη συνέχεια μέχρι την Τσακώνα.

Πρόκειται οπωσδήποτε για ένα προσωπικό στοίχημα της κυβέρνησης και κυρίως του υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή που πήρε πάνω του το όλο θέμα και τίναξε στον αέρα την προηγούμενη σύμβαση του ΣΥΡΙΖΑ, ξεκινώντας στην ουσία την όλη διαδικασία από την αρχή.

Όπως αποδείχτηκε στην πράξη η απόφαση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε καρατόμηση του έργου σε οχτώ εργολαβίες ήταν ένα μοιραίο λάθος που κόστισε στην εξέλιξη της κατασκευής του αφού από ένα σημείο και μετά τα τμήματα των εργολαβιών δεν προχωρούσαν καν τις εργασίες τους για διαφορετικούς λόγους του καθένα.

Χαρακτηριστικά είναι τα όσα αναφέρει το υπουργείο για το τι παρέλαβε από τις οχτώ εργολαβίες του ΣΥΡΙΖΑ.

-  Στο 1ο τμήμα δεν είχε γίνει καμία απολύτως εργασία και ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.

–  Στο 2ο, αντί για 33% είχαμε πρόοδο εργασιών στο 14%. Αυτό ήταν και το καλύτερο από τα 8.

–  Στο 3ο τμήμα, δεν έγινε καμία εργασία γιατί εκκρεμούσε στο ΣτΕ.

–  Στο 4ο, δεν έγινε καμία εργασία, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.

– Στο 5ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,12%. Εδώ παραλάβαμε και έναν ωραιότατο σκουπιδότοπο.

–  Στο 6ο τμήμα, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 2%.

–  Στο 7ο,  είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,62%.

–  Στο 8ο, μετά από υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,1%, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος.

Η δήλωση έτσι του Κώστα Καραμανλή που ανέφερε σε ανάρτηση του για την κατασκευή του έργου ότι χάθηκαν οχτώ χρόνια για ένα καπρίτσιο δεν απέχει και τόσο από την αλήθεια. Αυτό που θα πρέπει να τρέξει πλέον ο ανάδοχος του έργου, η Ολύμπια οδός, είναι τις εργασίες για την ολοκλήρωση του .

Επιπλέον καθυστέρηση δεν μπορεί να υπάρξει. Στο μεσοδιάστημα έχουν χαθεί ζωές με τον κύκλο των νεκρών από την εθνική καρμανιόλα να μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Οπότε είναι άμεση κοινωνική ανάγκη τόσο για την Αχαΐα, όσο για την Ηλεία για να προχωρήσει το έργο.