Το χρήμα μπορεί να μην είναι το παν, είναι όμως ένα μέσο για την καλυτέρευση της ζωής μας.

Η διαφήμιση επίσης για έναν ηθοποιό δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην καριέρα του, είναι όμως και αυτή με τη σειρά της ένα μέσο για να κάνει το πρόσωπο του ακόμη πιο γνωστό στο ευρύ κοινό και ένας τρόπος για να κτίσει σιγά – σιγά αυτά που θέλει για τον δρόμο που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει.

Ο Άγγελος Ανδριόπουλος έγινε έτσι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας που έχει ξεκινήσει η Τράπεζα Πειραιώς, με κεντρικό της μήνυμα την αξία της αποταμίευσης, με ένα σύγχρονο διαδικτυακό τρόπο, αλλά και την πτυχή που μπορεί να έχει αυτή σαν μορφή επένδυσης.

Το πρόσωπο έτσι του Πατρινού ηθοποιού, απόφοιτου της Δραματικής Σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, παίζει παντού τις τελευταίες δύο εβδομάδες, όπως και η καμπάνια της συγκεκριμένης τράπεζας. Από τηλεοράσεις, εφημερίδες και ηλεκτρονικά sites έως σε αφίσες σε λεωφορεία, ακόμα και στα ATM των υποκαταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.

 Ο Άγγελος Ανδριόπουλος που ασφαλώς τον έχουμε δει να συμμετάσχει σε αρκετά καλές δουλειές της τηλεόρασης (βλέπε για παράδειγμα το «Κόκκινο Ποτάμι») και είναι να τον δούμε σε εξίσου καλές στο μέλλον, μας πείθει στην συγκεκριμένη διαφήμιση για την αξία της αποταμίευσης και την πρόταση της τράπεζας, μέσα από το σκηνικό ενός γάμου.

Ο γάμος τελείται με όλες τις πολυτέλειες και αυτός ως καλεσμένος μας εξιστορεί το όλο story της καμπάνιας, δείχνοντας για ακόμα μία φορά πόσο ταλέντο έχει και πόσο καλός ηθοποιός είναι.  

Δείτε το βίντεο:


Πειραιώς Optimum