Η έκθεση περίπου 30 μαυρόασπρων φωτογραφιών της Rosalind Fox Solomon στην γκαλερί Foley Gallery στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης συμπίπτει με την έκδοση από το οίκο MACK Books του «The Forgotten», ενός λευκώματος που καλύπτει τα όσα κατέγραφε ο φακός της από τη δεκαετία του 1970 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Σε συνέντευξη που παρεχώρησε στο Vulture, η Solomon είπε ότι δεν της αρέσει να δίνει πληροφορίες γιατί «το βάθος είναι στις εικόνες».
Στην έκθεση, οι περισσότερες λεζάντες των εκθεμάτων είναι οι τοποθεσίες όπου τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες. Με κάποιον τρόπο, η εκθεματική επισκόπηση της φωτογραφικής τέχνης της Solomon επιστρέφει σε μια εποχή στην οποία οι θεατές πίστευαν ότι οι φωτογραφίες τα έλεγαν όλα.
Στις περιεκτικές φωτογραφίες της η Solomon με μαεστρία δημιουργεί θεατρικά έργα. Στη βιτρίνα της γκαλερί, η φωτογραφία με λεζάντα «Sword and doll, Jonesboro, Tennessee» (1976) παρουσιάζει τη φιγούρα, στο βάθος, ενός ένστολου με ξίφος και, σε πρώτο πλάνο, στο πλάι της ανοιχτής πόρτας μια σε φυσικό μέγεθος κούκλα. Στη φωτογραφία «Georgia» (1976), μια ηλικιωμένη, περιστοιχισμένη από κούκλες, πίσω από την κουπαστή μιας σκάλας κοιτά σαστισμένη.