Η Black Friday δεν έχει σε καμία περίπτωση την αξία που είχε πριν από χρόνια για τους Αμερικανούς καταναλωτές – γεγονός που προφανώς οφείλεται στις διαδικτυακές αγορές της «Cyber Monday», αλλά και τις δραματικές επιπτώσεις που είχε ο κορωνοϊός στο λιανικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες – όπου η Black Friday είναι μία παράδοση ετών – επέστρεψαν την προηγούμενη Παρασκευή στα καταστήματα για να αγοράσουν ρούχα, ηλεκτρονικά και άλλα αντικείμενα.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 29,8% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Mastercard, που καταγράφει τις πληρωμές στα καταστήματα, αλλά και διαδικτυακά, εξαιρουμένων των πωλήσεων αυτοκινήτων. Οι διαδικτυακές πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 10,6% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα ενισχύθηκαν κατά 42,9%.

Μάλιστα, τα στελέχη της Mastercard εκτιμούν ότι οι πωλήσεις θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα κατά τη διάρκεια της εορταστικής σεζόν.