Ιδρώσατε πολύ, προσπαθήσατε αρκετά και ύστερα από μήνες σκληρής δουλειάς τα καταφέρατε… Αποκτήσατε το κορμί που θέλατε.

Τώρα όμως δεν πρέπει να επαναπαυθείτε.

Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τα κιλά σας και να μην επιστρέψετε στα παλιά.

Δεν πρόκειται για κάτι ακατόρθωτο. Με λίγη προσπάθεια και προσοχή στη διατροφή όλα θα γίνουν πιο απλά.

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν σύμφωνα με τους ειδικούς;

Μην πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό
Το ότι χάσατε τα κιλά που θέλατε δεν σημαίνει ότι θα ξεκινήσετε να τρώτε και πάλι πίτσες, μπέργκερ και γλυκά. Προσηλωθείτε στο φαΐ σας. Συνεχίστε τη διατροφή σας και όταν τρώτε μην χαζεύετε.

Όταν δεν δίνετε βάση στο φαγητό σας κατεβάζετε τις μπουκιές μηχανικά. Αυτή η διάσπαση προσοχής οδηγεί τον εγκέφαλο να μην δέχεται τα σημάδια κορεσμού που στέλνει το στομάχι και έτσι καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες.

Μην ξεχνάτε τη γυμναστική
Η καθιστική ζωή οδηγεί σε απώλεια μυϊκού ιστού και αυτό μειώνει τις καύσεις ενώ διεγείρει την παραγωγή ορμονών που εντείνουν την πείνα.

Συνεχίστε να γυμνάζεστε αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο. Κάντε εναλλαγές στο πρόγραμμα της προπόνησής σας για να μη συνηθίζει το σώμα σας. Έτσι, θα γυμνάζετε διαφορετικές μυΐκές ομάδες κάθε φορά.

Μπορείτε να πάτε γυμναστήριο, για τρέξιμο, για ποδήλατο ή ακόμα και να αρχίσετε χορό.

Μην παραλείπετε το πρωϊνό
Σύμφωνα με τα στοιχεία του αμερικανικού Εθνικού Μητρώου Ελέγχου Βάρους περίπου το 80% των ατόμων που έχουν χάσει πάνω από 60 κιλά και έχουν διατηρήσει το βάρος τους τρώνε οπωσδήποτε ένα καλό πρωινό, το οποίο βοηθάει στη διατήρηση της πείνας και βάζει φρένο στα διάφορα τσιμπολογήματα.

Μην λέτε «όχι» στη ζυγαριά
Ελέγχοντας τακτικά το βάρος σας αυξάνετε τις πιθανότητες να το διατηρήσετε. Χρησιμοποιήστε μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας που υπολογίζει και τα γραμμάρια βάρους και μετράει το ποσοστό σωματικού λίπους.

Απλά θυμηθείτε να ανεβαίνετε σε αυτή την ίδια μέρα και ώρα κάθε εβδομάδα, με άδειο το στομάχι.