Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή που το άγχος έχει χτυπήσει κόκκινο. Αντί, όμως, να το αφήσουμε να πάρει τον έλεγχο της ζωής μας, το πολεμάμε με κάθε μέσο: γυμναστική, εκτόνωση, υγιεινή διατροφή, χαλάρωση. Σε όλα αυτά, προσθέστε και λίγο τσάι μέντας.

Το κλασικό αυτό μυρωδικό, η μέντα (mentha piperita), εκτός από τις... τσίχλες και από αρωματικό στο φαγητό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με άλλους τρόπους και μάλιστα όχι μόνο για να μας χαρίσει άρωμα, όπως αναφέρει το clickatlife.

Σύμφωνα με έρευνες, το άρωμα της μέντας μπορεί να μειώσει το αίσθημα του άγχους και της κόπωσης, που σημαίνει ότι βάζοντάς τη πιο τακτικά στη διατροφή σας με ένα τσάι, μπορείτε να έχετε αποτελέσματα. Διαφορετικές έρευνες, μάλιστα, αναφέρουν ότι ακόμη και η εισπνοή του ελαίου μέντας μπορεί να έχει παρόμοια επίδραση σε άτομα που νοσηλεύονται για έμφραγμα ή γέννα.

Πώς να την αξιοποιήσετε; Βράστε τα αποξηραμένα φύλλα της σε λίγο νερό και αφήστε τα 5 λεπτά πριν τα σουρώσετε. Απολαύστε το σκέτο ή με λίγο μέλι ή μελάσα για γλυκύτητα.