Η αφυδάτωση αποτελεί ένα ζήτημα που οι ειδικοί λαμβάνουν σοβαρά υπόψη όταν μια γυναίκα είναι έγκυος, καθώς μπορεί να επηρεαστεί τόσο η υγεία της μέλλουσας μαμάς όσο και του εμβρύου. Αλλά όταν συμβαίνουν πράγματα όπως η πρωινή ναυτία, η αποστροφή για το νερό ή και το πρήξιμο των άκρων, η καταπολέμηση της αφυδάτωσης μπορεί να αποδειχθεί πρόκληση.

Προκειμένου να μείνετε ενυδατωμένη κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι σημαντικό να πίνετε τουλάχιστον έξι έως οκτώ ποτήρια νερό καθημερινά, σύμφωνα με τους ειδικούς. Ενώ η πλειονότητα αυτών των υγρών θα πρέπει να είναι νερό, πράγματα όπως ο χυμός, το γάλα και άλλα μπορούν επίσης να καταναλωθούν για να αυξήσουν τα επίπεδα ενυδάτωσης στο σώμα, όπως αναφέρει το imommy.

Μερικοί ακόμα τρόποι για να αποφύγετε την αφυδάτωση, περιλαμβάνουν:
Νερό και πάλι νερό

Όσο εύκολο κι αν ακούγεται, το να πίνετε νερό όλη την ημέρα για να διασφαλίσετε ότι θα πιείτε τουλάχιστον έξι έως οκτώ ποτήρια είναι το κλειδί για να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Δυστυχώς, το πρόβλημα εμφανίζεται όταν το απλό νερό αυξάνει τη ναυτία ή το πρήξιμο των άκρων, καθώς αυτό κάνει τις μέλλουσες μητέρες να διστάζουν να καταναλώσουν νερό.

Για να μην ερεθιστεί το στομάχι σας, ειδικά αν αντιμετωπίζετε πρωινή ναυτία, δοκιμάστε να πιείτε νερό που δεν είναι ούτε παγωμένο ούτε ζεστό. Σε αυτές τις θερμοκρασίες, υπάρχει μικρότερη πιθανότητα να ερεθιστεί το στομάχι.
Το νερό και στο πιάτο σας

Όταν το νερό δεν.. «συμφωνεί» με το στομάχι, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό μπορεί να συμβάλει στη συνολική ενυδάτωση του σώματος. Μερικές από τις τροφές που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν περιλαμβάνουν το γιαούρτι, τα αγγούρια, το καρπούζι, τις φράουλες.

Αυτά αποτελούν εξαιρετικές «πηγές» υγρών, με την περιεκτικότητά τους να κυμαίνεται από 85 έως και 95%.
Σούπες και στην εγκυμοσύνη

Η σούπα όχι μόνο περιέχει λαχανικά και άπαχες πρωτεΐνες που είναι υγιεινές και βοηθητικές για την ανάπτυξη των εμβρύων αλλά αποτελούν και μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στην περίπτωση που το νερό ερεθίζει το στομάχι σας.