Οι κάτοικοι της νότιας Πάτρας, αλλά και αυτοί της Δυτικής Αχαΐας πιέζουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να επεκταθούν τα δρομολόγια της συγκεκριμένης γραμμής του Προαστιακού, τονίζοντας ότι κάτι πρέπει να γίνει.  

Σε αυτούς τους πέντε μήνες που έχουν περάσει από την έναρξη της γραμμής του προαστιακού στο νότιο τμήμα της Πάτρας και δυτικά της, δηλαδή στην γραμμή του Αγίου Ανδρέα – Καμίνια – Κάτω Αχαΐα, τα δρομολόγια είναι περιορισμένα και κρατούν έως τις 17:30 το απόγευμα.

Το γεγονός αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε τους κατοίκους της νότιας Πάτρας, ούτε αυτούς της Δυτικής Αχαΐας. Παρόλο που έχουν κάνει σχετικό αίτημα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για επέκταση του ωραρίου τουλάχιστον έως τις 9.30 το βράδυ (οι περισσότεροι ζητούν τα δρομολόγια να κρατούν έως τις 23.30 όπως γίνεται και στον βόρειο τομέα της Πάτρας), η εταιρεία δεν τους έχει δώσει καμία απάντηση.

Όπως υποστηρίζει σε ανάρτηση του στην σελίδα «Φίλοι Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρας», ο Χρήστος Μπάτραλης, υπάρχει ενδιαφέρον από τον κόσμο και ανταπόκριση για να προχωρήσει η εταιρεία σε μία τέτοια απόφαση.    

«Το κοινό έχει δείξει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του απέναντι σε αυτό το μέσο. Ειδικά τους τελευταίους δύο μήνες, τις ώρες αιχμής είναι εντυπωσιακή η κίνηση. Πολλές φορές δεν βρίσκουμε να καθίσουμε κυριολεκτικά στεκόμαστε όρθιοι.

Υπάρχει συνέπεια στα δρομολόγια, υπάρχει χρονική ακρίβεια, ευγενικό προσωπικό, σεβασμός απέναντι σε μας, με τις μηνιαίες κάρτες το κόστος είναι πολύ μικρότερο και προφανώς καλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών» αναφέρει χαρακτηριστικά και συνεχίζει λέγοντας:

«Τι παραπάνω χρειάζεται να κάνει το κοινό εκτός από αυτό που έχει ήδη κάνει για να επεκταθούν τα δρομολόγια από τις 17:30 το απόγευμα που σταματούν σήμερα μέχρι τις 23:30 όπως στο βόρειο κλάδο που φτάνει μέχρι το Ρίο; Τι παραπάνω πρέπει να κάνει το κοινό ούτως ώστε να γίνει η επέκταση του ωραρίου ; 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν βλέπει την εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος απέναντι στον Προαστιακό που έλειπε εδώ και χρόνια από τη νότια Πάτρα;  Δεν βλέπει την αύξηση στα εισιτήρια, την αύξηση των εσόδων, την εμπιστοσύνη του κοινού; Ποιος είναι υπεύθυνος για την επέκταση; Και γιατί αυτή δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής από τη στιγμή που φαίνεται ότι είναι αναγκαία;».

Ζητούν παρέμβαση της Περιφέρειας

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες οι κάτοικοι αναμένεται να πάνε το αίτημα τους και στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ζητώντας της να πιέσει και αυτή από την πλευρά της σε μία τέτοια κατεύθυνση.

Όπως λένε το έργο της επέκτασης της γραμμής χρηματοδοτήθηκε μέσα από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, με στόχο να γίνονται τα δρομολόγια όλη τη διάρκεια της μέρας και όχι μόνο μέχρι το απόγευμα. Το ισχύον πρόγραμμα δρομολογίων κατά συνέπεια είναι παράνομο και θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να πιέσουν την εταιρεία για να αλλάξει ρότα.

Παρόμοιο ζήτημα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υπάρξει και στον βόρειο τομέα, με τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών, Χρήστο Μπούρα να έχει ζητήσει από την εταιρεία περισσότερα δρομολόγια, έτσι ώστε να μην παρατηρούνται συνωστισμοί φοιτητών και υπάρχει κίνδυνος διασποράς. Ο πρύτανης μάλιστα είχε τονίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ανταποκριθεί στις εκκλήσεις του και είχε απειλήσει με μηνύσεις για αυτή την κατάσταση.