Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν το πεπτικό, αποτελούν πρεβιοτική τροφή, που σημαίνει ότι «ταΐζουν» τα καλά βακτήρια του εντέρου, μας παρέχουν αντιοξειδωτικά όπως κερσετίνη, επικατεχίνη, επιγαλλοκατεχίνη κ.ά., τα οποία μειώνουν την κακή χοληστερίνη και ωφελούν την υγεία της καρδιάς, είναι διαιτητικά και ταιριάζουν σε σαλάτες, στο γιαούρτι, με μέλι και κανέλα κ.ο.κ.

Έχουν, όμως, κι άλλο ένα θετικό που δεν γνωρίζουν πολλοί, κι αυτό είναι σύμφωνα με έρευνες, βελτιώνουν τη νευρολογική υγεία λόγω της κουερσετίνης που περιέχουν, ουσία που φαίνεται να μειώνει τη φλεγμονή στους νευρώνες. Διαφορετική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Alzheimer’s Disease συνέδεσε την κατανάλωση χυμού μήλου με αύξηση σε ένα σημαντικό νευροδιαβιβαστή, την ακετυλοχολίνη, ο οποίος φαίνεται να συμβάλλει στη βελτίωση των αναμνήσεων σε ποντίκια με συμπτώματα άνοιας, όπως αναφέρει το clickatlife.

Μην ξεχνάτε, επίσης, ότι τα μήλα είναι το τέλειο σνακ για ενέργεια και εγρήγορση, καθώς περιέχουν υψηλές ποσότητες φυτικών ινών και φυσικά σάκχαρα που διασπώνται αργά μέσα στον οργανισμό, απελευθερώνοντας σταθερή δόση γλυκόζης στο αίμα και παρέχοντας στον οργανισμό σταθερή πηγή ενέργειας.

Προτού φύγετε για το γραφείο, μην ξεχάσετε να βάλετε ένα στην τσάντα σας!