Αποτελεί το απόλυτο φαινόμενο της εποχής μας. Ο λόγος φυσικά για το «Squid Game», τη νέα σειρά του Netflix (στα ελληνικά «Παιχνίδι του Καλαμαριού»), η οποία έχει σπάσει τα ταμεία, με αποτέλεσμα να έχει γίνει μία από τις κορυφαίες σειρές όλων των εποχών.

Μάλιστα, η επιτυχία της εν λόγω σειράς είναι τόσο μεγάλη που η πλατφόρμα αποκόμισε περισσότερα από 900 εκατ. δολάρια σε λιγότερο από ένα μήνα προβολής της. Για να καταλάβει κανείς καλύτερα το… κατόρθωμα, αξίζει να σημειώσουμε πως, σύμφωνα με το Bloomberg, πρόκειται για ένα ποσό κατά 40 φορές μεγαλύτερο από τα 21,4 εκατ., τα οποία πλήρωσε η εταιρεία για την παραγωγή της σειράς.

Μπορεί η επιτυχία της εν λόγω σειράς να έχει αποφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια στα ταμεία του Netflix και να έχει στρέψει πολλούς προς την κινηματογραφική σχολή της Νότιας Κορέας, ωστόσο δεν χαμογελούν όλοι με την επιτυχία του «καλαμαριού», αφού εκτός από συναισθήματα ενθουσιασμού έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό διεθνώς τόσο σε ψυχολόγους όσο και σε γονείς.

Η βασική ιδέα της σειράς είναι η εξής: σειρά ανθρώπων στρατολογούνται από έναν οργανισμό, για να ανταγωνιστούν σε παιχνίδια ζωής ή θανάτου, με τα επεισόδια να έχουν πολλές σκηνές βίας. Ο κυνισμός και η βία που χαρακτηρίζει τη σειρά είναι και ο κύριος λόγος που γονείς και εκπαιδευτικοί ανησυχούν, καθώς η σειρά έχει κερδίσει και πολλούς μικρούς οπαδούς.

Προβληματισμός για την ασφάλεια των παιδιών
Στο πλαίσιο αυτό όλα και περισσότερα σχολεία στέλνουν επιστολές προς τους γονείς, προκειμένου να μην επιτρέπουν στα παιδιά τους να βλέπουν την σειρά αυτή.

Σύμφωνα με στοιχεία της Daily Mail, τέτοια περιστατικά έχουν ήδη αναφερθεί στη Βρετανία και το Βέλγιο, ενώ… σιγά σιγά κάνουν την εμφάνισή τους και στην Ελλάδα.

Φαίνεται λοιπόν πως παρόμοιες προτροπές έχουν πραγματοποιήσει και κάποια σχολεία της χώρας μας, αφού στην εκπομπή της «Έλα Χαμογέλα» το πρωί της Κυριακής η Σίσσυ Χρηστίδου ανέφερε πως έλαβε μία σχετική επιστολή από το σχολείο του γιου της, η οποία συνέστηνε στους γονείς να προσέξουν τα παιδιά τους, ώστε να μην δουν την σειρά.

«Την δική μου την προσοχή την τράβηξε η σειρά αρχικά με μια επιστολή που μου έστειλε το σχολείο. Και λέω για να μου στέλνει το σχολείο ‘προσέξτε τα παιδιά σας μην δουν τη συγκεκριμένη σειρά κλπ.’, τι συμβαίνει με αυτή τη σειρά; Στη συνέχεια ακούστηκαν κι άλλα σχολεία, μετά χώρες το απαγόρευσαν, έχει γίνει ένας κακός χαμός με τη σειρά. Βρέθηκα αντιμέτωπη με τον γιο μου, όταν μου ήρθε αυτή η επιστολή. Μου είχε ζητήσει ο Φίλιππος να την δει. Εγώ τι κάνω; Ελέγχω τις ηλικίες. Μπαίνω μέσα στην πλατφόρμα και βλέπω σε ποια ηλικία απευθύνεται. Η σειρά απευθύνεται σε 16+. Οπότε του είπα «όχι αγάπη μου δεν μπορείς να την δεις αυτή τη σειρά». Μετά ξεκίνησε μια μάχη μεταξύ μας ότι ‘όλοι οι συμμαθητές μου το έχουν δει, όλοι μιλάνε γι’ αυτό. Έχουν πάει να αγοράσουν πράσινες φόρμες, τι θα κάνω; Δεν μπορείς να με έχεις εμένα στο περιθώριο’» ανέφερε η γνωστή παρουσιάστρια μέσα από το MEGA.

«Υπάρχει μια πολύ μεγάλη παγίδα»
«Υπάρχει μια πολύ μεγάλη παγίδα στο συγκεκριμένο σίριαλ και ο λόγος είναι ότι παντρεύει το παιδικό παιχνίδι, κάτι που είναι πολύ οικείο στα παιδιά και έχει μια παιδική αφέλεια και ανεμελιά, με κάτι πολύ τραυματικό, όπως είναι το έγκλημα, με κάτι πάρα πολύ επικίνδυνο» αναφέρει στον ΣΚΑΙ η ψυχοθεραπεύτρια, Άννα Κανδαράκη, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

«Γι’ αυτό ακριβώς και μπορεί να οδηγήσει με πολύ περίεργες συνέπειες» συμπληρώνει.

«Ένα έφηβος είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιες φορές πότε τελειώνει η πραγματικότητα και πότε ξεκινάει η φαντασία. Και οι έφηβοι τα ζουν όλα σε πολύ υπερβολικό βαθμό» κατέληξε.

Στέλνουν μηνύματα για… «παιχνίδι καλαμαριού» στην Ελλάδα
Την παγκόσμια τρέλα που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες με την δημοφιλή τηλεοπτική σειρά του Netflix, «Squid Game», επιχειρούν να εκμεταλλευτούν επιτήδειοι, οι οποίοι διαφημίζουν μέσω Facebook ότι έχουν τη δυνατότητα να στήσουν παρόμοιες δοκιμασίες σε κρυφές τοποθεσίες της Αττικής.

Έτσι, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, στο μικροσκόπιο της αστυνομίας έχει μπει ανάρτηση ομάδας κοινωνικού δικτύου για συμμετοχή σε «παιχνίδια θανάτου».

Μοναδική προϋπόθεση είναι οι συμμετέχοντες να δώσουν 25 ευρώ και να δώσουν ραντεβού, με την τοποθεσία μάλιστα να επισημαίνεται πως θα τους ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.


«Θα λάβεις την κάρτα σου, με την ώρα και το μέρος (εντός Αττικής) και τον τρόπο πληρωμής» αναφέρουν σε… υποψήφιο διαγωνιζόμενο που επικοινώνησε μαζί τους.