Έτοιμη φέρεται να είναι η κυκλοφοριακή μελέτη που είχε αναληφθεί από ιδιωτικό γραφείο για τις αλλαγές που έρχονται στον οδικό χάρτη του ιστορικού κέντρου της Πάτρας μετά κυρίως την αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη. Η μελέτη θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες στους επικεφαλής των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πατρέων. Από την μελέτη προτείνεται η αντιδρόμηση της οδού Αράτου, από την οποία θα διέρχονται τα λεωφορεία που θα στρίβουν από την οδό Κανακάρη και θα καταλήγουν στην οδό Μαιζώνος.

Στη συνέχεια θ’ ακολουθούν την διαδρομή: Μαιζώνος, Κωνσταντινουπόλεως, Αγίας Σοφίας και θα καταλήγουν στον κόμβο Κουρτέση. Θα αντιδρομηθεί επίσης, η οδός Ζαΐμη, για να εξυπηρετούνται οι οδηγοί των οχημάτων που κατευθύνονται στην Άνω Πόλη. Μέχρι τώρα η Αράτου είχε μία κατεύθυν ση προς τα πάνω (Δασύλλιο) και η Ζαΐμη, μία κατεύθυνση προς τα κάτω (παλαιό λιμά-νι), όμως με βάση την μελέτη και οι δύο αυτοί δρόμοι του αστικού κέντρου της Πάτρας έρχονται για να προστεθούν στη λίστα του χάρτη με τις οδούς που χρειάζεται να αλλάξουν κατεύθυνση για να γίνουν οι παρεμβάσεις που προβλέπονται στο σχέδιο Δοξιάδη, χωρίς να υπάρξουν κυκλοφοριακά προβλήματα.

Μέσα από τις αλλαγές αυτές στις δύο οδούς (Αράτου και Ζαΐμη) τα λεωφορεία θα μπορούν να έχουν μία πιο εύκολη πρόσβαση, διέλευση αλλά και μία άνετη διέξοδο προς το κέντρο και έξω από αυτό. Αντίθετα η Καρόλου, με βάση τα όσα ορίζει η μελέτη, δεν αλλάζει κατεύθυνση.