Ολοένα και περισσότεροι είναι οι ιδιοκτήτες θαλάσσιων σκαφών που δένουν εδώ και χρόνια το σκάφος τους στην Μαρίνα της Πάτρας και που πλέον ετοιμάζονται να το πάρουν  από εκεί διαμαρτυρόμενοι για την κατάσταση που έχει «παγιωθεί».

Όπως υποστηρίζουν ο χώρος της Μαρίνας συνεχίζει να μην φυλάσσεται, με τη δημοτική αρχή να μην έχει κάνει κάτι για το ζήτημα αυτό, με αποτέλεσμα τα φαινόμενα των κλοπών να είναι συχνά, αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες να… πληρώνουν τη νύφη αφού οι επιτήδειοι, εκτός των άλλων προκαλούν και φθορές στα σκάφη τους.

Αρκετοί μάλιστα από αυτούς τονίζουν ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι σε  τέτοιο βαθμό που πολλές φορές αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες  στο να έχουν πρόσβαση στα σκάφη τους και έτσι  αναρωτιούνται τι θα γίνει με αυτή την κατάσταση.

Σύμφωνα με τα όσα λένε η κατάσταση αυτή μπορεί να μην είναι τωρινή αφού και επί της διαχείρισης του ΟΛΠΑ πάνω κάτω τα ίδια προβλήματα υπήρχαν, όμως, ο δήμος όταν είχε πάρει υπό την ευθύνη του τον χώρο, είχε αφήσει αρκετές προσδοκίες για παρεμβάσεις και αλλαγές.

Αλλαγές που υπήρξαν, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να βελτιώνει τις υπηρεσίες που κανονικά θα έπρεπε να τους παράσχει η Μαρίνα. Άλλωστε, τα προβλήματα κυρίως στις χερσαίες υποδομές παραμένουν και σε μία γενικότερη εικόνα που δίνεται προς τα έξω η Μαρίνα δείχνει να έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της.

Κι όλα αυτά όταν δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα τέλη ελλιμενισμού που καλείται να πληρώσει ένας ιδιοκτήτης σκάφους για να το αφήσει στην Μαρίνα, κυμαίνονται μεταξύ 1.200 και 2.000 ευρώ τον χρόνο κατά μέσο όρο και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει έως και τα 4.000 ευρώ.

Τα χρήματα, δηλαδή, που θα πρέπει να πληρώσουν δεν είναι και λίγα, τη στιγμή που οι υπηρεσίες που τους  προσφέρει η Μαρίνα, είναι σχεδόν μηδαμινές. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που το σκέφτονται είτε να σταματήσουν να πληρώνουν τα τέλη  σαν μία μορφή διαμαρτυρίας για την όλη  κατάσταση που δεν αλλάζει, είτε να πάρουν το σκάφος τους και να πάνε να το δέσουν σε άλλη Μαρίνα.