Παρόλο που υπάρχουν αμέτρητες διαθέσιμες επιλογές γάλακτος χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα, το γάλα βρώμης έχει κερδίσει επάξια την δημοφιλία του. Είναι το κρεμώδες και τόσο νόστιμο γάλα που δεν γνωρίζατε ότι ταιριάζει τέλεια με το φθινοπωρινό σας latte, μέχρι που το δοκιμάσατε, όπως αναφέρει το vita.

Πόσο υγιεινό είναι το γάλα βρώμης;

Αν και ακόμα δεν υπάρχει ένα πρότυπο για τα θρεπτικά συστατικά του γάλακτος από βρώμη, μιας και είναι σχετικά καινούργιο, μια κούπα περιλαμβάνει:

Θερμίδες: 120
Πρωτεΐνη: 3 γραμμάρια
Υδατάνθρακες: 16 γραμμάρια
Λίπος: 5 γραμμάρια
Νάτριο: 0,1 γραμμάρια
Ίνες: 2 γραμμάρια
Ζάχαρη: 7 γραμμάρια

Ποια οφέλη μας προσφέρει

Πέρα από το διατροφικό προφίλ, το γάλα βρώμης έχει πολυάριθμα οφέλη, όπως:
Έχει φυτικές ίνες (σε αντίθεση με άλλα γάλατα)

Το γάλα βρώμης έχει περισσότερες φυτικές ίνες σε σύγκριση με άλλα γάλατα, όπως το αγελαδινό. Η διατροφολόγος Tracy Lockwood Beckerman εξηγεί ότι αυτό οφείλεται στη Β-γλυκάνη, «μια διαιτητική ίνα που βρίσκεται στη βρώμη και φημίζεται για τις ιδιότητες μείωσης της χοληστερόλης».

Συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί, σύμφωνα με την ίδια ότι μειώνει την κακή χοληστερόλη που συσχετίζεται με καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά επεισόδια και άλλα καρδιαγγειακά προβλήματα.
Είναι γεμάτο βιταμίνες Β

Οι υγιείς υδατάνθρακες αργής πέψης που βρίσκονται στο γάλα βρώμης παρέχουν βιταμίνες Β, οι οποίες βοηθούν στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και τη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια.

Σύμφωνα με την Tracy Lockwood Beckerman αυτές οι βιταμίνες σας παρέχουν βιώσιμο καύσιμο και ενέργεια για να περάσετε την ημέρα σας.
Περισσότερη πρωτεΐνη

Ο αριθμός των πρωτεϊνών ποικίλλει από μάρκα σε μάρκα, αλλά γενικά η Tracy Lockwood Beckerman επισημαίνει ότι το γάλα βρώμης έχει περισσότερη πρωτεΐνη από άλλα γάλατα, εκτός από το γάλα σόγιας ή μπιζελιού.

Ωστόσο, εξακολουθεί να μην συγκρίνεται με το αγελαδινό γάλα, το οποίο είναι το χρυσό πρότυπο με 8 έως 9 γραμμάρια ανά φλιτζάνι.