Είστε σε ταβέρνα με τα πόδια στο κύμα και κοιτάτε τον κατάλογο; Μην το σκέφτεστε πολύ. Αφήστε τα κρεατικά και τα της ώρας για άλλη φορά και παραγγείλτε μια περιποιημένη μερίδα σαρδέλες, για τους 5 παρακάτω λόγους, όπως αναφέρει το clickatlife.

1. Πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως θρεπτικό ψάρι, πλούσιο σε βιταμίνη D. Αν και το μεγαλύτερο ποσοστό της βιταμίνης D το παίρνουμε από τον ήλιο και μόνο ένα μικρό από τη διατροφή, ωστόσο οι σαρδέλες με το κόκαλο είναι μια καλή πηγή.

2. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β12, μια βιταμίνη που χρειαζόμαστε για καλή νευρολογική υγεία, αλλά και πρωτεΐνη, για όσους θέλουν να μειώσουν την πρόσληψή της από κρεατικά.

3. Λόγω του μικρού μεγέθους της, αποτελεί ένα από τα ψάρια με πολύ χαμηλά ποσοστά επιμόλυνσης από υδράργυρο.

4. Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, παρέχοντας προστασία από καρδιαγγειακά νοσήματα, συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και παίζοντας ρόλο στην μείωση του κινδύνου προσβολής από χρόνιες ασθένειες, όπως αρθρίτιδα και καρκίνος.

5. Μια μερίδα σαρδέλες ψητές αποδίδει περίπου 180 θερμίδες και μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα, με μια μεγάλη σαλάτα και μια φέτα μαύρο ψωμί.