Κανένα θέμα δεν υφίσταται για τους εμπόρους, σχετικά με τα όσα λέγονται για την απαγόρευση των μη εμβολιασμένων στο εσωτερικό των μαγαζιών τους και την εφαρμογή της λειτουργίας του click away, ειδικά για αυτούς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας, Κώστα Ζαφειρόπουλο, οι έμποροι της αχαϊκής πρωτεύουσας, αλλά και γενικότερα της επικράτειας, δεν πρόκειται να δεχθούν ένα τέτοιο μέτρο, εφόσον τα σενάρια που αναφέρονται στην υλοποίηση του, επιβεβαιωθούν.

Ο κ. Ζαφειρόπουλος τονίζει μιλώντας στο patrasevents.gr. «Ως κλάδος έχουμε δείξει μια απόλυτη συμμόρφωση στα μέτρα που μας ανακοινώνονται κάθε φορά από την επιτροπή και την κυβέρνηση.

Όμως το συγκεκριμένο σενάριο, εφόσον προχωρήσει και αποφασιστεί είναι κάτι που για μας δεν υφίσταται. Εμείς δεν πρόκειται να δεχθούμε τον διαχωρισμό των πολιτών σε δύο κατηγορίες και είναι κάτι που δεν χρειάζεται, ειδικά για τα εμπορικά μαγαζιά.

Τα καταστήματα του λιανικού εμπορίου, όπως φάνηκε και μέσα από τα τρία κύματα της πανδημίας που προηγήθηκαν, δεν ήταν εστίες διασποράς του ιού. Άρα, αυτός ο διαχωρισμός δεν χρειάζεται και δεν έχει να κάνει με την προστασία τη δική μας, των εργαζόμενων μας και των πελατών μας».

Σύμφωνα με τους παράγοντες του λιανικού εμπορίου ο κλάδος τους από την αρχή της πανδημίας έχει υποστεί και έχει αναγκαστεί να δεχθεί μία σειρά από μέτρα, με αποκορύφωμα το παρατεταμένο lockdown, που όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, δεν χρειάζονταν.

Τα καταστήματα όλους αυτούς τους μήνες που ήταν κλειστά θα μπορούσαν να είχαν ανοίξει, με μέτρα, αποστάσεις, όρους και πρωτόκολλα. Αν ισχύσει ο διαχωρισμός αυτός των εμβολιασμένων και των ανεμβολίαστων για το λιανικό εμπόριο θα είναι ένα ακόμα πλήγμα για τα μαγαζιά, τη στιγμή που οι υποχρεώσεις τους τρέχουν και η κίνηση παραμένει υποτονική ακόμα και την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων.

Και αυτό γιατί οπωσδήποτε ένα τέτοιο μέτρο εκτός των άλλων θα έχει και άλλες αρνητικές επιπτώσεις για τον τζίρο των καταστημάτων τους, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη δύσκολη κατάσταση που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Μπροστά σε έναν χειμώνα που από κάθε πλευρά αναμένεται δύσκολος για τα εμπορικά μαγαζιά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.