Ακόμα μια νέα κατηγορία δημιουργήθηκε στο Ertflix το οποίο φιλοδοξεί να κρατήσει συντροφιά στους θεατές με θερινές προβολές.

Συγκεκριμένα η πλατφόρμα πρόσθεσε 6 πολύ σημαντικές ταινίες του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου.

Δραματικές, κωμωδίες, νουάρ και σινεφίλ, με all-star cast και σκηνοθέτες που άφησαν το στίγμα τους στη σύγχρονη κινηματογραφική παραγωγή. Ο φακός τους περνάει από την κλειδαρότρυπα της μεσοαστικής ελληνικής οικογένειας και τις παθογένειές της, ανεβαίνει στο μηχανάκι ενός διανομέα της σκοτεινής Αθήνας του 2004, υψώνεται στο βλέμμα ενός γιγαντιαίου μουσακά-Γκοτζίλα, και μεταξύ άλλων κολυμπά με μικρά και μεγάλα «ψάρια» του «ελληνικού σινεμά».

Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, Γιάννης Οικονομίδης, Πάνος Κούτρας, Αλέξανδρος Αβρανάς και Νίκος Παναγιωτόπουλος, μας υποδέχονται στη νέα κατηγορία της ψηφιακής πλατφόρμας της ΕΡΤ και μας βάζουν στα «βαθιά» νερά της ελληνικής παραγωγής και του ελληνικού weird wave κινήματος. Μπροστά στις κάμερες σημαντικοί ηθοποιοί του ελληνικού κινηματογράφου, όπως ο Βαγγέλης Μουρίκης και η Βίκυ Παπαδοπούλου, η Αριάν Λαμπέντ, ο Μάκης Παπαδημητρίου, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, ο Θέμης Πάνου, η Θέμις Μπαζάκα και πολλοί πολλοί άλλοι.
Οι ταινίες όμως, επιφυλάσσουν και εμφανίσεις-έκπληξη από τον Γιώργο Λάνθιμο και τον Σάκη Ρουβά σε ρόλους ηθοποιού.

Οι ταινίες είναι συγκεντρωμένες στην ειδική κατηγορία που δημιουργήθηκε «Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος».

«Το μικρό ψάρι» (Stratos)

Η ταινία που γέννησε την ατάκα «Πώς τους πετσόκοψες έτσι;». Ο Στράτος εργάζεται σε εργοστάσιο τροφίμων τη νύχτα, αλλά τη μέρα είναι επαγγελματίας εκτελεστής. Τα χρήματα που βγάζει τα δίνει στον Λεωνίδα, για να τον βοηθήσει να αποδράσει από τη φυλακή, επειδή εκείνος του είχε σώσει τη ζωή όταν ήταν κι αυτός μέσα. Παρά τη δουλειά του, ο Στράτος διατηρεί έναν κώδικα ηθικής. Στον ελεύθερο χρόνο του φροντίζει την κόρη της γειτονικής του οικογένειας. Μια ταινία που κέρδισε το βλέμμα του παγκόσμιου σινεμά και μας χάρισε μία από τις πιο διάσημες και ταυτόχρονα ιλαροτραγικές ατάκες των τελευταίων χρόνων.

«Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά»

Μια υπερσουρεαλιστική κωμωδία με μία drag queen κι έναν μουσακά «Γκοτζίλα». Ένας γιος υπουργού ταΐζει τον σκύλο του ένα πιάτο μουσακά. Ξαφνικά, ένας ιπτάμενος δίσκος στέλνει μια ακτίνα και μετατρέπει τον μουσακά σε μουσακά-τέρας, δημιουργώντας μια απειλή για την Αθήνα. Η πρώτη ταινία του Πάνου Κούτρα («Στρέλλα», «Ξενία») ακολουθεί έναν ερευνητή ουράνιων σωμάτων, μία drag queen αλλά και την οικογένεια του υπουργού, ενώ παράλληλα σατιρίζει την καταστροφολαγνεία των δελτίων ειδήσεων και των θεατών τους.

«Miss Violence»

Έπειτα από την ξαφνική αυτοκτονία της εντεκάχρονης κόρης του, ο πατέρας και αρχηγός της οικογένειας αποφασίζει να ηγηθεί με πυγμή. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Ποιο είναι, όμως, το αληθινό πρόσωπο του πρωταγωνιστή Θέμη Πάνου; Η ενδοοικογενειακή βία και οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες της σύγχρονης Ελλάδας, μέσα από την ιστορία μιας μεσοαστικής οικογένειας.

«Chevalier»

Ελληνικό all-star cast, με Μουρίκη, Πυρπασόπουλο, Παπαδημητρίου και Ρουβά, πάει για ψάρεμα. Μια παρέα αντρών επιστρέφει από χειμερινή εκδρομή ψαρέματος σε ένα γιοτ. Όταν μια μηχανική βλάβη τους εγκλωβίζει στο σκάφος, κάπου στον Σαρωνικό, θα σκοτώσουν την ώρα τους με ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι που ονομάζεται Chevalier.
To Chevalier είναι τόσο διασκεδαστικό, όσο και βαθιά ανταγωνιστικό. Κανείς δεν θα κατέβει από το σκάφος, αν δεν ανακηρυχτεί ο νικητής.

«Delivery»

Ο Θάνος Σαμαράς είναι ένας διανομέας στη σκοτεινή πλευρά της Αθήνας του 2004. Έρχεται από το πουθενά και στο τέλος πετάει για το πουθενά, διασχίζει την παραγκωνισμένη πραγματικότητα της πόλης και γίνεται μάρτυρας των εξομολογήσεων αυτού του ιδιαίτερου και (αυτό)εξόριστου κόσμου.

«Attenberg»

Μία από τις σημαντικότερες ταινίες του ελληνικού weird wave, με τον Γιώργο Λάνθιμο μπροστά από την κάμερα. Σε μια μικρή παραθαλάσσια πόλη, η Μαρία μεγαλώνει μαζί με τον άρρωστο πατέρα της. Περνάει τον χρόνο της, βλέποντας ντοκιμαντέρ του σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο, ακούγοντας Suicide και μαθαίνοντας σεξουαλική αγωγή από τη φίλη της την Μπέλλα.