Τα τελευταία δυο χρόνια η Θεοφανία Παπαθωμά μας έχει ξανασυστηθεί ως Βιολέτα, καλόκαρδη ιδιοκτήτρια καφενείου στο τηλεοπτικό Διαφάνι των Άγριων μελισσών.

Το φετινό καλοκαίρι, όμως, επιστρέφει στο ρόλο της μοιραίας γυναίκας, για λογαριασμό της παράστασης «Κάποτε στον Βόσπορο».

Να ξεκινήσουμε με το τι σας έπεισε να δουλέψετε αυτό το καλοκαίρι.

Το «Κάποτε στον Βόσπορο» είναι μια θεατρική παράσταση την οποία ξεκινήσαμε τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε, με την αισιοδοξία ότι θα παίζαμε όλον το χειμώνα. Δυστυχώς, αυτό δεν έγινε για τους λόγους που όλοι ξέρουμε, κι έτσι έχω μια ηθική υποχρέωση απέναντι σε αυτό το έργο. Θα κάνουμε παραστάσεις το καλοκαίρι και, αν όλα πάνε καλά, θα συνεχίσουμε και το χειμώνα. Δεν θα μπορούσα να απουσιάζω.

Τι σας εντυπωσίασε στο κείμενο του Άκη Δήμου;

Είναι μια όμορφη ιστορία, ένα καλά δομημένο κείμενο και, ως εκτέλεση, ένα πολύ ωραίο θέαμα με μουσική, χορό, τραγούδι, ωραίους χαρακτήρες και ενδιαφέρουσα πλοκή.

Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τη Μαριάνθη;

Η Μαριάνθη είναι μια καλλιτέχνις, μια αρτίστα, τραγουδίστρια της οπερέτας, μια μοιραία γυναίκα. Έκανε παιδί με έναν παντρεμένο, δεν μπόρεσε να το αναθρέψει μόνη της, ο άντρας αυτός πήρε το παιδί και το μεγαλώνει μαζί με τη γυναίκα του, η οποία απαγορεύει στη Μαριάνθη να το βλέπει. Ένα δράμα, δηλαδή. Ο δικός μου εφιάλτης, δεν έχω χειρότερο από αυτό. Η Μαριάνθη ζει μια ιδιαίτερη συνθήκη έχοντας αποκτήσει παιδί χωρίς να είναι παντρεμένη.

Τι αντίκτυπο έχει στη ζωή της;

Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος είναι ότι δεν μπορεί να δει το παιδί της. Βέβαια, για εκείνη την εποχή, το να κάνει μια γυναίκα παιδί εκτός γάμου, όπως ξέρουμε, ήταν αδιανόητο. Δεν ήταν κοινωνικά αποδεκτό. Τη Μαριάνθη όμως, επειδή δεν την περιορίζουν τα κοινωνικά στερεότυπα, δεν είναι αυτό που την ενοχλεί. Δεν κράτησε το παιδί όχι επειδή νοιαζόταν για το τι θα πει ο κόσμος, αλλά γιατί δεν μπορούσε να το μεγαλώσει. Όπως λέει η ίδια, θα έπρεπε να ξεπέσει, να τραγουδάει στις ταβέρνες και αυτό δεν το ήθελε. Γιατί είναι μια αρτίστα και μεγάλη φωνή. Δεν θυσίασε την καριέρα της για το παιδί, δηλαδή.

Θα ανταποκριθεί στον έρωτα που της δείχνει ο ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου ή θα παραμείνει πιστή στην αγάπη της για έναν άντρα που δεν μπορεί να έχει;

Η Μαριάνθη έναν άντρα αγάπησε. Η ιστορία με τον ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου είναι κάτι εφήμερο για αυτή, μια σχέση προς εκμετάλλευση, από ό,τι φαίνεται.

Πηγή 7 Μέρες TV