Είναι αλήθεια πως το καλοκαίρι όλοι ασχολούμαστε λίγο περισσότερο με το σώμα μας. Λίγο τα στενά ρούχα που φοράμε, λίγο η παραλία που θέλουμε να πάμε, μας κάνουν να μπαίνουμε στο τριπάκι για μια πιο υγιεινή διατροφή προκειμένου να χάσουμε τα περιττά κιλά. Πόσο εύκολο όμως είναι να αποχωριστούμε όσα αγαπάμε; Με λίγη υπομονή όλα γίνονται.

Στην προσπάθειά μας αυτή δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μπορούμε να γλιτώσουμε θερμίδες πολύ εύκολα με μικρές αλλαγές στα καρυκεύματα. Συγκεκριμένα, μπορούμε να:

Τρώμε τζατζίκι χωρίς λιπαρά αντί για ξινόκρεμα
Το τζατζίκι χωρίς λιπαρά μπορεί να αντικαταστήσει και το κλασικό τζατζίκι. Μια κουταλιά της σούπας ξινόκρεμα αποδίδει 25 θερμίδες και 2 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων το 1 γραμμάριο αντιστοιχεί σε κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ίδια ποσότητα τζατζικιού φτιαγμένο με γιαούρτι χωρίς λιπαρά αποδίδει 8 θερμίδες και 0 λιπαρά.

Χρησιμοποιούμε μαργαρίνη με λιγότερες θερμίδες αντί για βούτυρο
Μια κουταλιά της σούπας βούτυρο αποδίδει 102 θερμίδες και 4,1 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων τα 2,6 γραμμάρια κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ελαφριά μαργαρίνη αποδίδει 45 θερμίδες και 3 γραμμάρια λιπαρά, με λιγότερο από 1 γραμμάριο κορεσμένο λίπος.

Προτιμούμε μουστάρδα αντί για μαγιονέζα
Η μουστάρδα αποδίδει μόλις 15 θερμίδες σε 1 κουταλιά της σούπας και 1,5 γραμμάρια λίπους (με 0 κορεσμένα), ενώ η μαγιονέζα στην ίδια ποσότητα σάς επιβαρύνει με 80 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπους (1 γραμμάριο από κορεσμένα λιπαρά). Μπορείτε να ξεκινήσετε από σήμερα και δεν θα χάσετε.