Αν χρησιμοποιείτε πολύ τα καρυκεύματα στη διατροφή σας, δείτε πώς να γλιτώσετε θερμίδες με 3 έξυπνες αλλαγές.

Μπορείτε να χάσετε κιλά σε βάθος χρόνου, κάνοντας μικρές αλλαγές που ούτε θα τις καταλάβετε, όπως αναφέρει το clickatlife.

Τζατζίκι χωρίς λιπαρά αντί για ξινόκρεμα
Εκτός από την ξινόκρεμα, το τζατζίκι χωρίς λιπαρά μπορεί να αντικαταστήσει και το κλασικό τζατζίκι, όπως και κάθε είδους παχυντική σος. Αρκεί να ξέρετε ότι μια κουταλιά της σούπας ξινόκρεμα αποδίδει 25 θερμίδες και 2 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων το 1 γραμμάριο αντιστοιχεί σε κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ίδια ποσότητα τζατζικιού χωρίς λιπαρά -φτιαγμένο με γιαούρτι χωρίς λιπαρά- αποδίδει 8 θερμίδες και 0 λιπαρά.

Μαργαρίνη με λιγότερες θερμίδες αντί για βούτυρο
Χρησιμοποιήστε μαργαρίνη με λίγες θερμίδες αντί για βούτυρο και θα διαπιστώσετε ότι τα οφέλη μακροπρόθεσμα θα είναι πολλά. Συγκεκριμένα, μια κουταλιά της σούπας βούτυρο αποδίδει 102 θερμίδες και 4,1 γραμμάρια λιπαρά, εκ των οποίων τα 2,6 γραμμάρια κορεσμένα λιπαρά, ενώ η ελαφριά μαργαρίνη αποδίδει 45 θερμίδες και 3 γραμμάρια λιπαρά, με λιγότερο από 1 γραμμάριο κορεσμένο λίπος.
Μουστάρδα Dijon αντί για μαγιονέζα
Εκτός από υπέροχη γεύση, η μουστάρδα Dijon αποδίδει μόλις 15 θερμίδες σε 1 κουταλιά της σούπας και 1,5 γραμμάρια λίπους (με 0 κορεσμένα), ενώ η μαγιονέζα στην ίδια ποσότητα σάς επιβρύνει με 80 θερμίδες και 10 γραμμάρια λίπους (1 γραμμάριο από κορεσμένα λιπαρά).

Αν αυτές οι αλλαγές σας φαίνονται εύκολες και απλές, σκεφτείτε ότι αν αντικαταστήσετε την μια κουταλιά βουτύρου τη μέρα με 1 κουταλιά της σούπας μαργαρίνη, στο τέλος της χρονιάς θα έχετε καταναλώσει 20.805 θερμίδες λιγότερες, που σημαίνει περίπου 3 κιλά λιγότερα χωρίς καμία προσπάθεια.