Δεν είναι λίγες οι φορές που το ίδιο το σύστημα σε πολλούς τομείς δεν δίνει τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους.

Αυτό συνέβη και στους μαθητές των Λαϊκών Φροντιστηρίων του Δήμου της Πάτρας που ετοιμαζόντουσαν να δώσουν Πανελλαδικές. Συγκεκριμένα στην γιορτή για την βράβευση των εθελοντών εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε προ ημερών η υπεύθυνη των κοινωνικών φροντιστηρίων του δήμου, Γεωργία Γαλυφοπούλου αποκάλυψε ότι από τα 56 παιδιά που είχαν ξεκινήσει την προετοιμασία τους στην αρχή της χρονιάς μέσα από την δομή για να δώσουν πανελλαδικές, εντέλει δίνουν μόλις τα 27. 

Τα υπόλοιπα αναγκάστηκαν να παρατήσουν την προσπάθεια τους στη μέση αφού είτε δεν είχαν πρόσβαση από το σπίτι τους στο διαδίκτυο, είτε είχαν μόλις έναν υπολογιστή ή laptop, το οποίο «θυσίασαν» για τις ανάγκες των μικρότερων τους αδελφών που τις ίδιες ώρες θα έπρεπε να παρακολουθήσουν τα μαθήματα στις τάξεις του δημοτικού.

29 άτομα κόπηκαν από τις πανελλαδικές εξετάσεις προτού καν δώσουν εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης των οικογενειών τους και της όλης κατάστασης με την πανδημία και την τηλεκπαίδευση.

Η είδηση αυτή αποκαλύπτει το επίπεδο ανισότητας που έχει το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης ως προς την εξέλιξη των μαθητών, ανισότητα που έγινε ακόμα πιο αισθητή κατά την διάρκεια της πανδημίας με την καθιέρωση της τηλεκπαίδευσης.