Μπορεί το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων και των τουριστικών καταλυμάτων της Αχαΐας και της Ηλείας να στηρίζεται στους ξένους τουρίστες και στον εξωτερικό τουρισμό, όμως, το μεγάλο αβαντάζ για την φετινή τουριστική καλοκαιρινή σεζόν είναι ο εσωτερικός τουρισμός.

Αυτή τουλάχιστον είναι η κατεύθυνση που είχε δώσει από τους περασμένους μήνες η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, βλέποντας το πόσο καταστροφική ήταν η πανδημία για τον εξωτερικό τουρισμό, αλλά και τη δυναμική που έδωσε η ελληνική αγορά στα ξενοδοχεία της περιοχής το πρώτο δεκαπενθήμερο του περασμένου Αυγούστου.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη Νίκο Κοροβέση, έδωσε σημαντικό βάρος στην προωθητική της καμπάνια και γενικότερα στις προετοιμασίες της για την φετινή καλοκαιρινή σεζόν, στους Έλληνες επισκέπτες.

Περιμένει πλέον τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας της, γνωρίζοντας όμως ότι αυτά θα ξεκινήσουν να κάνουν την εμφάνιση τους από τα μέσα του Ιουλίου και μετά έως το τέλος του Αυγούστου που είναι το χρονικό διάστημα που οι Έλληνες παίρνουν τις άδειες από τις δουλειές τους και κάνουν διακοπές.

Η περιοχή, όπως έγκαιρα έχει αναγνωρίσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για να μπορέσει να αναπτύξει δυναμικά τόσο το κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού, όσο και του οδικού που συσχετίζεται μαζί του σε μεγάλο βαθμό.

Πλεονεκτήματα που σχετίζονται με τις υπέροχες παραλίες της Αχαΐας, της Ηλείας, αλλά και της Αιτωλοακαρνανίας, με τα μνημεία και τα σημεία αναφοράς του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, αλλά και γενικότερα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, όπως και με τη φιλοξενία των ανθρώπων της.

Κατάρτιση πάνω στην φιλοξενία

Το τελευταίο είναι κάτι που βρίσκεται σε εξέλιξη και που έχει προηγηθεί αρκετή δουλειά.

Επαγγελματίες του τουριστικού και του επισιτιστικού κλάδου, αλλά και κάτοικοι των περιοχών που έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι για τον τόπο το θέμα της αξιοποίησης της τουριστικής δυναμικής του και που αποφάσισαν να ασχοληθούν με το ζήτημα, έχουν καταρτιστεί τα τελευταία χρόνια στο αντικείμενο.

Έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια, έχουν διάθεση για να μάθουν και έχουν δείξει μία σημαντική εξέλιξη στο όλο θέμα που σίγουρα θα μετρήσει τα επόμενα χρόνια.

Πλεονέκτημα, εκτός αυτών, για την περιοχή, πάντα σε ότι αφορά το κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού, αποτελούν οι υποδομές, οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι που έχουν μειώσει τις αποστάσεις και έχουν διευκολύνει την πρόσβαση στη Δυτική Ελλάδα.


Διάθεση των Ελλήνων για διακοπές

Ειδικότερα για φέτος υπήρχε ένα ακόμα κίνητρο για την Περιφέρεια, αλλά και τον τουριστικό κλάδο για να στραφεί στον εσωτερικό τουρισμό. Η διάθεση που δείχνουν να έχουν οι Έλληνες για να πάνε ένα ταξίδι ή και διακοπές.

Το διάστημα της καραντίνας που τους έκλεισε μέσα, αλλά και όλο αυτό που έχουν περάσει τον τελευταίο 1,5 χρόνο αναμένεται να δώσει το φετινό καλοκαίρι που η εμβολιαστική διαδικασία προχωράει μία ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στους Έλληνες για να πάνε διακοπές.

Και η Δυτική Ελλάδα που έχει αυξημένα ποσοστά εμβολιασμού (κυρίως η Αχαΐα) και διαθέτει ένα νοσοκομείο αναφοράς όπως είναι το ΠΓΝΠ, είναι ένας ασφαλής προορισμός.

Αυτό άλλωστε είναι και το σλόγκαν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος για τη φετινή τουριστική σεζόν. Ταξιδεύουμε ασφαλείς.