Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να δημοπρατηθούν μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου έξι σιδηροδρομικά έργα διασύνδεσης των λιμανιών της χώρας, συνολικού ύψους 3,5 δισ. ευρώ.

Ανάμεσα σε αυτά είναι και το έργο Ρίο (Κανελλοπούλου)- Πάτρα, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Ο Χρ. Βίνης έκανε λόγο για χρηματοδότηση των έργων με ευρωπαϊκούς πόρους. «Από τον Οκτώβρη του 2019, όταν και αναλάβαμε τη διοίκηση, διαπιστώσαμε ένα κενό στη διασύνδεση των κεντροβαρικών λιμένων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και κατ’ επέκταση με την Ευρώπη», τόνισε ο Χρ. Βίνης και πρόσθεσε:

«Είμαστε πλέον αρκετά έτοιμοι και ώριμοι και στόχος είναι μέσα στην επόμενη δεκαετία να μετατρέψουμε τη χώρα σε ένα μεγάλο και διεθνές logistics hub».

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ο ίδιος σημείωσε αρχικά ότι δεν υπήρχε η μελετητική ωριμότητα για μειοδοτικούς διαγωνισμούς.

«Το έργο ωριμάζει εσωτερικά και στο τέλος του διαλόγου, η μελέτη γίνεται κτήμα του ίδιου του αναδόχου. Έτσι, παύουν διάφορα προβλήματα, όπως η προσβολή των μελετών και μειώνεται ο χρόνος ολοκλήρωσης των διαδικασιών» εξήγησε.

πληροφορίες capital.gr.