Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η εμβολιαστική διαδικασία στους νηπιαγωγούς, στους δασκάλους και στους καθηγητές, γεγονός που μεγαλώνει το ποσοστό ασφαλείας στις σχολικές κοινότητες της Πάτρας από τον φόβο της διασποράς του ιού.

Τα μέτωπα της εμβολιαστικής διαδικασίας κατά του κορωνοϊού, στην κατηγορία των εκπαιδευτικών, πλέον είναι δύο. Από την μία αυτό των ηλικιακών κατηγοριών, καθώς οι πλατφόρμες έχουν ανοίξει και έτσι αρκετοί εκπαιδευτικοί έχουν την δυνατότητα να πάνε να εμβολιαστούν με βάση την ηλικία τους και όχι την προτεραιότητα στο επάγγελμα τους.

Ένα μεγάλο ποσοστό των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στις ηλικιακές κατηγορίες των 30-39, αλλά κυρίως των 40-44 και 45-49, έχουν ήδη κάνει την πρώτη δόση και άλλοι έχουν κλείσει το ραντεβού τους.

Όμως αρκετά καλά πάει και το δεύτερο μέτωπο, αυτό με τα αδιάθετα εμβόλια. Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας είχαν γίνει 600 εμβόλια από αυτή την διαδικασία στους εκπαιδευτικούς τόσο της πρωτοβάθμιας, αλλά και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.   

Εμβόλια που για κάποιον λόγο ακυρώθηκαν και δεν έγιναν με αποτέλεσμα να μείνουν αδιάθετα. Οι υπηρεσίες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κάθε μεσημέρι, ενημερώνονται για τον αριθμό των αδιάθετων αυτών εμβολίων και ειδοποιούν τους εκπαιδευτικούς που έχουν δηλώσει τη διάθεση τους για να πάνε να το κάνουν.

Κριτήριο της επιλογής είναι η ηλικία του κάθε εκπαιδευτικού, πηγαίνοντας από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο. Όμως ο κύριος παράγοντας της επιτάχυνσης του ρυθμού της εμβολιαστικής διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς από τη στιγμή που τα εμβόλια που μένουν αδιάθετα είναι ελάχιστα, είναι το άνοιγμα των ηλικιακών κατηγοριών.

Σε κάθε περίπτωση το ενδιαφέρον και η προθυμία των νηπιαγωγών, των δασκάλων και των καθηγητών για να πάνε να κάνουν το εμβόλιο είναι μεγάλο, γνωρίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσουν τους μαθητές και τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά και ότι θα διασφαλίσουν τη συνέχιση της εργασίας τους.

Γιατί κοινή πεποίθηση όλων είναι ότι η εργασία ενός εκπαιδευτικού δεν είναι πίσω από τους υπολογιστές, αλλά εντός των σχολικών αιθουσών. Και αυτό πλέον είναι κάτι που δεν θέλουν να ξαναχάσουν με τίποτα.