Σε μία αγορά αυτοκινήτου που κατέγραψε βελτίωση το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του 4,4%, η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 7,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020.

Κατάφερε να ταξινομήσει 259.809 νέα οχήματα, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά τη δυναμική της τόσο στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων όσο και σε εκείνη των επαγγελματικών, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.

Στην πρώτη περίπτωση, το δημοφιλέστερο μοντέλο για τη Ford ήταν το Puma, το οποίο κέρδισε στη γηραιά ήπειρο την εμπιστοσύνη 39.573 νέων πελατών κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους. Σημειώνεται, ότι το 46% των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που διέθεσε η Ford στη Ευρώπη, σχεδόν 1 στα 2 οχήματα, ήταν εξηλεκτρισμένο, γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει την αυξανόμενη απήχηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα των προηγμένων plug-in υβριδικών, υβριδικών και ήπια υβριδικών τεχνολογιών της εταιρείας.

Τα κορυφαία στο είδους τους Transit, Transit Courier, Transit Connect και Transit Custom αποτέλεσαν τον βασικό πυλώνα -για τη Ford- για την κατάκτηση ακόμα μίας εμπορικής πρωτιάς στην Ευρώπη στη δημοφιλή κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Ford ήταν η Νο1 σε πωλήσεις μάρκα στην Ευρώπη στην κατηγορία, καταγράφοντας 121.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, επίδοση βελτιωμένη κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή. Το best-seller επαγγελματικό μοντέλο, με συνολικά 38.785 πωλήσεις, ήταν το Transit Custom.