«Δεν θέλουμε τείχη και φράγματα μπροστά από τα σπίτια μας, τις γειτονιές μας και τη θάλασσα μας».

Η συντονιστική επιτροπή των κατοίκων της βόρειας Πάτρας για την έλευση του σύγχρονου τρένου στην αχαϊκή πρωτεύουσα είναι ξεκάθαρη και έχει στο πλευρό της τον δήμο από την αρχή αυτού του αγώνα που έχει ξεκινήσει.

Την Πέμπτη όπου θα γίνει η συνάντηση στο υπουργείο Υποδομών μεταξύ του Κώστα Καραμανλή και του Κώστα Πελετίδη, ύστερα από πρωτοβουλία του πρώτου, τα μέλη της επιτροπής δεν θα πάνε αυτή τη φορά μαζί με τον δήμαρχο, όμως θα είναι νοερά στο πλευρό του.

Η συνάντηση αυτή, πέρα από τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που είναι να διευθετηθούν για το έργο, θα κρίνει και το αν τελικά η υπόγεια χάραξη (με την μορφή cut and cover) ξεκινήσει από το Ρίο και συγκεκριμένα για το κομμάτι Ρίο - Κανελλοπούλου. 

Αυτό είναι η πάγια θέση των κατοίκων της βόρειας Πάτρας και των 11 συλλόγων που απαρτίζουν την συντονιστική επιτροπή για το θέμα. Ο Γιάννης Κανελλόπουλος από τον πολιτιστικό σύλλογο του Καστελόκαμπου και ένας από τους ανθρώπους αυτούς που «σήκωσε» το όλο θέμα, ξεκινώντας αγώνα ενάντια στην υπέργεια χάραξη τονίζει: 

«Τα μηνύματα που έρχονται για το δίκαιο αίτημα της υπόγειας χάραξης από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου και από εκεί στον σταθμό του Αγίου Διονυσίου στον Άγιο Ανδρέα, είναι θετικά.

Το υπουργείο εκεί που κάποτε ήταν ανένδοτο και απέκλειε κάθε σενάριο υπόγειας χάραξης για την έλευση του τρένου, πλέον συζητά το ενδεχόμενο της υπόγειας διέλευσης από το Ρίο. Αυτή είναι και η πάγια θέση του δήμου.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το υπουργείο θα έχει μια θετική εισήγηση για το ζήτημα αυτό και θα δεχθεί την θέση του δήμου. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το δεχθεί αφού αποδεδειγμένα είναι ένα έργο που μπορεί να γίνει, χωρίς μεγάλο επιπλέον κόστος. Σε κάθε περίπτωση βρισκόμαστε στις επάλξεις».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συντονιστική επιτροπή απέστειλε στο υπουργείο επιστολή με όλες τις θέσεις των κατοίκων της βόρειας Πάτρας για το ζήτημα της έλευσης του τρένου.

Μαζί με τον δήμαρχο της Πάτρας, Κώστα Πελετίδη, το παρών θα είναι στελέχη της σχετικών υπηρεσιών του δήμου που θα παρουσιάσουν τις θέσεις τους, τεκμηριώνοντας τεχνικά ότι η υπόγεια χάραξη του τρένου, μπορεί και πρέπει να ξεκινήσει από την περιοχή του Ρίου.