Μετά από 5,5 μήνες άνοιξαν τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ και οι πρώτες αυτές μέρες δείχνουν ότι θα χρειαστεί ένας ανάλογος χρόνος για να προσαρμοστούν τόσο οι επαγγελματίες, όσο - κυρίως - ο κόσμος με τα νέα μέτρα.

Τα μέτρα για την επαναλειτουργία των πρακτορείων του ΟΠΑΠ είναι αρκετά αυστηρά και οι ιδιοκτήτες τα τηρούν κατά γράμμα, γνωρίζοντας ότι το αντίθετο μπορεί να επιφέρει ξανά το κλείσιμο των καταστημάτων τους, κάτι το οποίο θα ήταν καταστροφικό.

Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ο κλάδος τους ήταν από τους πιο αδικημένους, στο ζήτημα της διαχείρισης της πανδημίας, αφού το κράτος κράτησε για ένα μεγάλο διάστημα τα μαγαζιά τους κλειστά τα οποία θα μπορούσαν να ανοίξουν εδώ και καιρό, με αυστηρά μέτρα και πρωτόκολλα.

Αν μάλιστα προσθέσει κάποιος στους 5,5 αυτούς μήνες που ήταν κλειστά και τους άλλους τρεις του πρώτου κύματος της πανδημίας καταλαβαίνει το πόσο δύσκολο είναι για τις επιχειρήσεις αυτές να μείνουν όρθιες. 

Όπως υποστηρίζουν το διάστημα που ήταν κλειστά θα μπορούσαν να είχαν ανοίξει για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο για άλλων ειδών υπηρεσίες, πέρα από τα παιχνίδι, όπως οι πληρωμές σε λογαριασμούς της ΔΕΗ, των τραπεζών και των ΕΛΤΑ.

Με αυτόν τον τρόπο θα είχαν αποσυμφορηθεί από τις "ουρές" οι αντίστοιχες υπηρεσίες. Παρόλα αυτά, έστω και καθυστερημένα, το άνοιγμα του κλάδου φέρνει μια αισιοδοξία στους επαγγελματίες που είχαν φτάσει να βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική θέση.

Ο κόσμος σε αυτές τις πρώτες μέρες ανταποκρίθηκε, υπήρχε μία σχετική κίνηση στα πρακτορεία και έδειξε ότι είχε ανάγκη να ανοίξει και αυτή η δραστηριότητα.

Πάντως, τα μέτρα εξακολουθούν να είναι αρκετά αυστηρά, ενώ κάποια από αυτά μειώνουν τον τζίρο των μαγαζιών τους. Για παράδειγμα τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να λειτουργούν χωρίς καθήμενους, το ωράριο είναι μέχρι τις 8.30 το βράδυ, ενώ ορισμένα από τα μηχανήματα είναι εκτός λειτουργίας.

Πρόκειται επί της ουσίας για ένα μεταβατικό στάδιο που οι ιδιοκτήτες περιμένουν να ξεπεραστεί γρήγορα, έτσι ώστε να δουλέψουν κανονικά τα μαγαζιά τους και να τους δοθεί η δυνατότητα να κρατήσουν όρθιες τις επιχειρήσεις τους, βγάζοντας το μεροκάματο της επιβίωσης. Γιατί για αυτό αγωνίζονται έτσι και αλλιώς. 

Τα βασικά μέτρα πρόληψης

Τα πρακτορεία επαναλειτούργησαν με αυστηρά μέτρα πρόληψης και υγιεινής, όπως:

- Μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό πελατών: Ο αριθμός που προκύπτει από την αναλογία ενός (1) πελάτη ανά 25 τ.μ. στον κύριο χώρο του καταστήματος. 

-Υποχρεωτική χρήση μάσκας από όλο το προσωπικό του καταστήματος. 

-Τουλάχιστον δύο μέτρα απόσταση μεταξύ των ατόμων.

-Μέχρι τρία άτομα στην αναμονή για το ταμείο. 

-Αντί για μετρητά, προτιμάμε τις ανέπαφες συναλλαγές. 

-Τοποθέτηση διαχωριστικών πετασμάτων μεταξύ των θέσεων των παικτών στα τερματικά αυτόνομης χρήσης opapbet.

Μάλιστα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας «με γνώμονα την υγεία και την ασφάλεια των συνεργατών αλλά και των πελατών μας, εφαρμόζουμε αυξημένα μέτρα προστασίας στα καταστήματά μας. Παράλληλα, τα παιχνίδια μας επανέρχονται δυναμικά με συνεχόμενες κληρώσεις. Επιστρέφουμε με ασφάλεια στον αγαπημένο μας προορισμό διασκέδασης».