Μπορεί ο ΟΣΕ να έχει δώσει το "πράσινο" φως για την ενεργοποίηση των δρομολογίων του Προαστιακού στην γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα από τις 17 Μαρτίου, όμως το τρένο δεν έχει φτάσει ποτέ έως εκεί.

Στην ουσία τίποτα δεν έχει αλλάξει από το δρομολόγιο της γραμμής, με τον Προαστιακό να τερματίζει στα Καμίνια, δηλαδή στα μισά της γραμμής του αρχικού σχεδίου για το οποίο έχει συμφωνήσει η Περιφέρεια.

Το όλο θέμα παραμένει στον "αέρα" και κανείς δεν ξέρει να πει με σιγουριά πότε ο Προαστιακός θα φτάσει στην Κάτω Αχαΐα. Από την μία ΟΣΕ που με βάση την αυτοψία που έγινε προ ημερών τονίζει ότι όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια Άγιος Ανδρέας – Κάτω Αχαΐα.

Από την άλλη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εμφανίζεται εξαιρετικά επιφυλακτική για την ασφάλεια της γραμμής και σύμφωνα με κύκλους της, αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν δίνει την έγκριση.

Και όλα αυτά με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος να βρίσκεται στη μέση, καθώς είναι να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ για ένα έργο όπου το τρένο θα φτάνει στην Κάτω Αχαΐα και όχι σε έναν ενδιάμεσο σταθμό.

Το τρένο κανονικά θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει τα δρομολόγια του προς την Κάτω Αχαΐα εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια. Είχαν μάλιστα γίνει και εγκαίνια για την γραμμή.

Ξεκίνησε τελικά με καθυστέρηση και φτάνει μόλις στα Καμίνια, όταν δεκάδες πολίτες από την Κάτω Αχαΐα και την Πάτρα περιμένουν εδώ και τόσο διάστημα το τρένο για να εξυπηρετηθούν, γνωρίζοντας ότι αυτό θα διευκολύνει τις ζωές τους.

Πόσο μάλλον αυτή την εποχή που πλησιάζουμε στο καλοκαίρι και η ανάγκη για ένα τρένο που να εξυπηρετεί τον κόσμο και να φτάνει στην Κάτω Αχαΐα, διασχίζοντας όλη την ακτογραμμή δυτικά της Πάτρας, είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η επιβατική κίνηση στη γραμμή της επέκτασης του Προαστιακού, έχει αυξηθεί τους τελευταίους μήνες, ο κόσμος επιλέγει για τις μετακινήσεις του το τρένο και σίγουρα αν αυτό φτάσει στην Κάτω Αχαΐα θα είναι ένα ακόμα κίνητρο για περισσότερα εισιτήρια.