Αποτελεί μια πολύ θρεπτική τροφή που καταναλώνεται ιστορικά για να αυξήσει την ενέργεια και τη ζωτικότητα και να προωθήσει την ανάπτυξη, ενώ εδώ και χρόνια βγαίνει όλο και περισσότερο στο προσκήνιο. Μήπως ήρθε η ώρα να τη δοκιμάσετε;

Η γύρη μελισσών δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις και όπως έχει αποδειχτεί περίτρανα δεν αποτελεί βασικό συστατικό διατροφής μόνο των μελισσών, αλλά και των ανθρώπων, αφού τα οφέλη της είναι πολλά και σημαντικά, ικανά να την καταστήσουν μια σούπερ υγιεινή τροφή, όπως αναφέρει το clickatlife. Σας δίνουμε πέντε λόγους για να τη δοκιμάσετε:

-Παρέχει σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον άνθρωπο, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεΐνης, των βιταμινών του συμπλέγματος Β, των αντιοξειδωτικών και των αμινοξέων.

-Μπορεί να δράσει και ως αγωγή σε περίπτωση εποχικών αλλεργιών.

-Κάνει καλό στην εποχική τριχόπτωση και δρα βοηθητικά σε πολλές παθήσεις, όπως σε προβλήματα στο έντερο, στον προστάτη, στην υψηλή χοληστερίνη, στις ορμονικές διαταραχές, στην κακή λειτουργία παγκρέατος και ήπατος, στην υπέρταση, την ανορεξία.

-Αν την καταναλώσετε με άδειο στομάχι πριν το φαγητό βοηθάει στις καύσεις, ενώ αν την καταναλώσετε μετά το φαγητό βοηθά στην αύξηση της μυϊκής μάζας του σώματος.

-Συμβάλλει σημαντικά στην τόνωση του ανοσοποιητικού, έτσι ώστε να έχετε γερή ασπίδα απέναντι στις ιώσεις και βοηθάει σε μια γενικότερη ισορροπία του οργανισμού.

Αν αναρωτιέστε πώς θα τη βάλετε στη διατροφή σας, ξεκινήστε από τα smoothies και το γιαούρτι, δίνοντάς τους άλλη διάσταση.