Από την 1 Ιουνίου και μετά πιάνει δουλειά ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου της Πάτρας, με βάση την προκήρυξη και την σύμβαση που θα υπογράψει.

Τα 29 ονόματα που έχουν δηλώσει υποψηφιότητα για τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗ. ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας είναι σίγουρο ότι θα καθυστερήσουν την όλη διαδικασία.

Είναι ένα μεγάλο νούμερο υποψηφίων που θα πρέπει να περάσουν από συνέντευξη από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του θεάτρου, ενώ η πανδημία κα οι συνθήκες που επικρατούν, είναι ένα ακόμα εμπόδιο για την επίσπευση των διαδικασιών.  

Σε ότι αφορά τώρα τα φαβορί και τα αουτσάιντερ για το πρόσωπο που τελικά θα επιλεγεί για να αναλάβει την θέση του διαδόχου του καλλιτεχνικού διευθυντή, υπάρχουν τέσσερα με πέντε ονόματα που θεωρητικά τουλάχιστον, έχουν ένα πλεονέκτημα.

Ο Νίκος Διαμαντής που έχει διατελέσει στο παρελθόν διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, είναι σίγουρα μέσα στα πρόσωπα αυτά, έχοντας μία σημαντική εμπειρία πίσω του.

Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση του Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου. Στα φαβορί είναι ασφαλώς και ο ηθοποιός Φίλιππος Σοφιανός που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και έχει μία μεγάλη διαδρομή στον χώρο του θεάτρου, αλλά και της τηλεόρασης.

Από εκεί και πέρα μέσα στη λίστα των φαβορί είναι σίγουρα και το όνομα του Γεράσιμου Γενατά που και αυτός έχει μία σημαντική πορεία ως ηθοποιός και έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.

Υπάρχουν φυσικά και τα αουτσάιντερ. Ο Τηλέμαχος Τσαρδάκας, σε τοπικό επίπεδο, στα ονόματα αυτά, έχοντας κάνει παρά το νεαρό της ηλικίας του σημαντικά πράγματα στον χώρο του θεάτρου και γνωρίζοντας καλά τα δρώμενα στην Πάτρα, αλλά και άλλοι υποψήφιοι όπως ο Σπύρος Κουβαράς, ο Λευτέρης Πλασκοβίτης, ο Γιώργος Ρούφας κτλ.

Όλοι τους άλλωστε έχουν τη δική τους διαδρομή και πορεία. Το γεγονός ότι ένας τόσο μεγάλος αριθμός ονομάτων κατέθεσαν την υποψηφιότητας τους για τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, δείχνει από μόνο του το κύρος του θεατρικού φορέα.

Ζητούμενο είναι για το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας είναι να προσαρμοστεί γρήγορα στις συνθήκες και στις καταστάσεις για τη μετά covid εποχή αφού ο κορωνοϊός ήταν (και είναι σαρωτικός) και για τον χώρο του θεάτρου.