Η Ινδία αντιπροσωπεύει μία ραγδαία αναπτυσσόμενη γιγάντια αγορά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Το γκρουπ Volkswagen έχει αναθέσει στη Skoda τον ηγετικό ρόλο στις δραστηριότητες του στην ινδική αγορά, κάνοντας την μάρκα παγκόσμιο brand.

Έγινε ένα ολοκαίνουργιο κέντρο τεχνολογίας στο Πούνε, κοντά στη Βομβάη το 2019, ακολούθησε πέρσι ένα νέο κέντρο σχεδιασμού στην ίδια πόλη. Επόμενο σημαντικό βήμα στη στρατηγική INDIA 2.0 της μάρκας, είναι το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Skoda KUSHAQ. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό compact SUV που βασίζεται στο πρωτότυπο VISION IN, κτισμένο στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, ειδικά εξελιγμένη για τις απαιτήσεις της ινδικής αγοράς.

Το 95% του συνόλου των εξαρτημάτων του προέρχεται από Ινδούς προμηθευτές ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο και μελετημένο για τις ανάγκες της τοπικής αγοράς. Πρόκειται για ένα μοντέλο ευρωπαϊκής ποιότητας κατασκευής, ταιριαστό για την ινδική αγορά.

Αισθητικά, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, το μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει τους Ινδούς πελάτες. Δύο από τα διαθέσιμα χρώματα, το Tornado Red και το Honey Orange είναι αποκλειστικά για την ινδική αγορά. Να σημειώσουμε ότι οι Ινδοί αγαπούν το χρώμα και ως πελάτες είναι πολύ πιο τολμηροί στην επιλογή χρωμάτων από τους οδηγούς στην Ευρώπη.