«Η κυβέρνηση της ανασφάλειας παρουσίασε το δήθεν Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, όπως πριν λίγες ημέρες παρουσίασε το δήθεν Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Δημοσίων Υπαίθριων Συναθροίσεων», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε ανακοίνωσή του, οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Παππάς και Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Σπίρτζης, αναφέρουν ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι «απολύτως υπεύθυνη και για την οδική ανασφάλεια, μέχρι σήμερα» και υποστηρίζουν πως:

ακύρωσε το νόμο για το νέο τρόπο έκδοσης αδειών οδήγησης, για να ικανοποιήσει τα κυκλώματα, ώστε αυτά να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητα και να δίνουν άδειες έναντι αντιτίμου σε μη ικανούς οδηγούς
δεν υλοποίησε την ένταξη του μαθήματος οδικής ασφαλείας στα σχολεία, παρότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε φτιάξει σχολική ύλη για όλες τις τάξεις του δημοτικού, βιβλία, ηλεκτρονικές διαδικτυακές βάσεις και προγράμματα κατάρτισης των καθηγητών, ηλεκτρονικά διαδικτυακά προγράμματα και ηλεκτρονικά παιχνίδια για τους μαθητές, καθώς και πιλοτικό πρόγραμμα ένταξης του μαθήματος Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας σε 100 δημοτικά σχολεία
κόλλησε τα έργα οδικής ασφάλειας
κόλλησε και ακύρωσε τα οδικά έργα
παρά τις κατ' εξαίρεση προσλήψεις στην ΕΛΑΣ, δεν ενίσχυσε την Τροχαία, ούτε σε ανθρώπινο δυναμικό ούτε σε υλικοτεχνική υποδομή.

Οι δύο τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ καταλήγουν στην ανακοίνωσή τους, λέγοντας ότι «ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε το δήθεν σχέδιο οδικής ασφάλειας για να μας πει τι δεν έκανε δύο χρόνια, τι προγραμματισμένο σταμάτησε και πώς περιέθαλψε κυκλώματα παραβατικότητας».