Ειδικά την περίοδο της καραντίνας, χρειαζόμαστε την αερόβια σωματική άσκηση περισσότερο από ποτέ, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Οι ειδικοί τονίζουν ότι η καθιστική ζωή είναι κακή για τη σωματική και ψυχική υγεία, επομένως είναι σημαντικό να παραμείνετε δραστήριοι σε αυτή τη δύσκολη εποχή. Άλλωστε, δεν χρειάζεται να αφήσετε την άνεση του σπιτιού σας ή να γυμνάζεστε με τις ώρες προκειμένου να βελτιώσετε τη συνολική υγεία και την ψυχολογία σας. Εμείς σας παρουσιάζουμε μερικούς τρόπους για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε στο σπίτι, όπως αναφέρει το vita.

*Βάλτε τη γυμναστική στο πρόγραμμα

Αφού βρείτε το είδος γυμναστικής που σας αρέσει, θα πρέπει να το εντάξετε στο πρόγραμμά σας. Αν δείτε τη γυμναστική σαν ένα «ραντεβού», θα μπορέσετε να βρείτε διαθέσιμο χρόνο και όρεξη για αυτή. Αρχικά μπορεί να βλέπετε τη γυμναστική σαν αγγαρεία, καθώς όμως προσαρμόζεται το σώμα σας, θα αντλείτε ευχαρίστηση από αυτή την ενασχόληση.

*Γυμναστείτε με παρέα

Τι καλύτερο από το να κάνετε γυμναστική και ταυτόχρονα να περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας; Αντί να κάθεστε στον καναπέ, βάλτε τα αθλητικά σας και γυμναστείτε παρέα. Εναλλακτικά, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία και να γυμναστείτε μέσω βιντεοκλήσης με μια φίλη σας. Με αυτόν τον τρόπο θα συνδυάσετε τη γυμναστική με τη διασκέδαση.

*Θυμηθείτε τον fitness στόχο σας

Κάθε άνθρωπος ξεκινά ένα πρόγραμμα γυμναστικής για διαφορετικούς λόγους: κάποιοι θέλουν να χάσουν βάρος, κάποιοι να τονώσουν το σώμα τους, κάποιοι να ξεπιαστούν, κάποιοι να εκτονωθούν… Καλό είναι να καθορίσετε εξαρχής ποιος ακριβώς είναι ο προσωπικός σας στόχος και τι θέλετε να πετύχετε μέσω της γυμναστικής. Φυσικά, θα πρέπει να θέσετε εφικτούς στόχους και όχι να περιμένετε ότι θα μεταμορφωθεί το σώμα σας μέσα σε μια εβδομάδα. Μόλις πετύχετε τον στόχο σας θα νιώσετε τεράστια ικανοποίηση και αυτοπεποίθηση, ενώ ταυτόχρονα θα αποκτήσετε ένα καλό κίνητρο για να συνεχίσετε.

*Επιβραβεύστε τον εαυτό σας

Είναι σημαντικό να δίνετε μια μικρή επιβράβευση στον εαυτό σας μετά από κάθε προπόνηση, ώστε να κρατήσετε τη διαδικασία διασκεδαστική. Φυσικά, δεν εννοούμε να παραγγέλνετε πίτσα μετά τη γυμναστική, αλλά να βλέπετε την αγαπημένη σας σειρά ή να αφιερώνετε χρόνο στην προσωπική σας περιποίηση, απολαμβάνοντας ένα ζεστό μπάνιο. Η ευχαρίστηση από την επιβράβευση σε συνδυασμό με τις ενδορφίνες που προκαλεί η άσκηση θα σας κάνουν να αγαπήσετε τη γυμναστική.