Ένας μικρός χαμός έχει γίνει με τις παραγγελίες του click away, σύμφωνα με πληροφορίες, στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων που τις είχαν λάβει τις περασμένες ημέρες, αλλά δεν είχαν προλάβει να τις στείλουν στους παραλήπτες - πελάτες τους.
Οι παραγγελίες που έχουν προ - πληρωθεί θα φτάσουν στους παραλήπτες μετά από ένα δεκαήμερο - και παραπάνω - από τη στιγμή που υπάρχει και το πρόβλημα των κούριερ με δεκάδες είδη που είχαν παραγγελθεί το περασμένο διάστημα να βρίσκονται ακόμα στις αποθήκες τους.
Δεν είναι ακόμα όμως σίγουρο το πως θα πληρωθούν τα ποσά που απομένουν για την εξόφληση των αγορών. Το… μπλέξιμο είναι ακόμα μεγαλύτερο για τις παραγγελίες εκείνες που ήταν να γίνουν μέσω του click away και δεν είχαν ακόμα προ - πληρωθεί.
Τι γίνεται δηλαδή με αυτές από τη στιγμή που το click away έχει πάψει να ισχύει; Οι υπεύθυνοι των μεγάλων καταστημάτων του κάθε τμήματος περιμένουν οδηγίες από τους προϊσταμένους τους αφού ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν τι να απαντήσουν ακριβώς στους πελάτες τους.
Πόσο μάλλον από τη στιγμή που κανείς δεν ξέρει μέχρι πότε θα ισχύει αυτός ο περιορισμός και το καθολικό κλείσιμο των καταστημάτων, αλλά και της αγοράς.
Πολλά καταστήματα παραπέμπουν τους πελάτες τους στο να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους από την επόμενη εβδομάδα και μετά όταν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και ίσως να έχει ξεκινήσει και πάλι το click away ή το click in.
Άλλα πάλι λένε στους πελάτες τους να προχωρήσουν τη διαδικασία, πληρώνοντας τις προκαταβολές μέσω τραπεζικών λογαριασμών, ξεκαθαρίζοντας τους όμως ότι τα μεταφορικά χρεώνονται πλέον σε αυτούς.
Ένας χαμός γενικότερος που είναι σίγουρο ότι θα περιπλέξει ακόμα περισσότερο τα πράγματα στις αγορές και θα απωθήσει τους λίγους που εξακολουθούν και έχουν ένα αγοραστικό ενδιαφέρον για πράγματα που έχουν ανάγκη να πάρουν.