Τα καταστήματα που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα με τη μέθοδο του "click away" είναι σίγουρα αυτά που εμπορεύονται ρουχισμό και υποδήματα.

Και ας πούμε ότι με την αθλητική ενδυμασία ή τα υποδήματα κάτι μπορεί να γίνει, αν και εκεί τα πράγματα είναι χλωμά αφού δύσκολα αγοράζει κάτι ο άλλος, χωρίς να το δοκιμάσει πρώτα.

Όμως τα καταστήματα που πωλούν ανδρικά κουστούμια για παράδειγμα ή τα μαγαζιά που έχουν να κάνουν με γυναικείες τουαλέτες και φορέματα, αυτά είναι δυνατόν να πωλήσουν κάτι χωρίς ο πελάτης να το δοκιμάσει πρώτα; Η απάντηση έρχεται από τους ίδιους τους επαγγελματίες που ασχολούνται εδώ και χρόνια με τη συγκεκριμένη μορφή εμπορίου.

Όχι κατηγορηματικά! Για αυτό και οι έμποροι του είδους έχουν ζητήσει από τους αρμοδίους να το επανεξετάσουν άμεσα το όλο θέμα και να κάνουν μία εξαίρεση από το "click away", εφαρμόζοντας στην δική τους περίπτωση, δηλαδή με τα καταστήματα ρουχισμού και υποδημάτων το... click in.

Τι είναι το "click in"; Δεν διαφέρει σε πολλά από το "click away". Ο πελάτης κάνει την παραγγελία του μέσα από το διαδίκτυο, στέλνοντας το sms με όλη την γνωστή διαδικασία που ακολουθεί.

Η μόνη διαφορά με το "click away" είναι ότι ο πελάτης θα έχει το δικαίωμα και την δυνατότητα να δοκιμάσει αυτό που πρόκειται να αγοράσει, κλείνοντας με το κατάστημα ένα προγραμματισμένο ραντεβού, έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Μια εξαίρεση

Σύμφωνα με τους εμπόρους των καταστημάτων με ρούχα και υποδήματα αυτό θα ήταν μία λύση που θα τους έδινε τη δυνατότητα να δουλέψουν και αυτοί για τις μέρες των γιορτών.

Γιατί τώρα, με τους όρους και τους κανόνες του "click away" δεν μπορούν να δουλέψουν, αυτή είναι η αλήθεια. «Μα αυτό είναι κάτι που έχουμε ζητήσει από την αρχή εμείς ως εμπορικός σύλλογος» τονίζει ο Κώστας Ζαφειρόπουλος.

«Ανοικτά καταστήματα με προγραμματισμένα ραντεβού. Δεν μας άκουσαν όμως οι κύριοι αρμόδιοι της κυβέρνησης. Προχώρησαν στην εφαρμογή ενός συστήματος που ουσιαστικά αποκλείει το μεγαλύτερο μέρος των εμπορικών μαγαζιών καθώς είναι δυσλειτουργικό σε κάθε επίπεδο».

Μένει να δούμε, αν έστω και την ύστατη ώρα, οι αρμόδιοι το σκεφτούν το όλο θέμα και κάνουν μία εξαίρεση για τα μαγαζιά ρουχισμού και υποδημάτων, εφαρμόζοντας το "click in".