Μπορεί η κρίση της πανδημίας και οι συνέπειες που έφερε αυτή στον οικονομικό τομέα να μείωσε σε μεγάλο βαθμό τις καταναλωτικές μας συνήθειες.
Όμως από την άλλη φαίνεται ότι η καραντίνα και ο εγκλωβισμός μας αύξησε την ανάγκη για ένα γλυκάκι αφού η κίνηση στα ζαχαροπλαστεία ανέβηκε αρκετά σε αυτές τις μέρες του δεύτερου lockdown.
To γλυκό είναι σίγουρα μία απόλαυση που την χρειάζεται κανείς περισσότερο τις περιόδους εκείνες που η καθημερινότητα μας είναι γεμάτη από πίκρα.
Σαν και αυτή που διανύουμε τώρα. Ίσως για αυτό τα ζαχαροπλαστεία τις μέρες του lockdown, εκεί που όλη η αγορά ήταν κλειστή, είχαν μία ασυνήθιστα αυξημένη κίνηση για περιόδο καραντίνας. Η κίνηση αυτή συνεχίζεται αφού επί της ουσίας συνεχίζεται και το lockdown.
Έξοδος στο... ζαχαροπλαστείο
Τα ζαχαροπλαστεία, με την εστίαση να είναι κλειστή, τα νυχτερινά κέντρα να είναι αμπαρωμένα και τα θέατρα με τα σινεμά να μην λειτουργούν, έχουν μετατραπεί στη μοναδική έξοδο για όλο αυτόν τον κόσμο που ζητάει να βγει για λίγο έξω για να ξεσκάσει.
Ο κορωνοϊός μας επιστρέφει έτσι στην εποχή όπου το ζαχαροπλαστείο με τα προφιτερόλ και τις πάστες ήταν το κέντρο της αναψυχής και της διασκέδασης του κόσμου, το μέρος όπου πήγαιναν για την βόλτα τους τα ζευγαράκια, αλλά και οι οικογένειες κάθε Κυριακή. Μόνο που στη σύγχρονη εποχή δεν έχουν τραπεζάκια αφού έτσι αλλιώς ο κόσμος δεν μπορεί να κάτσει λόγω κορωνοϊού.
Τι προτιμάει ο κόσμος
Οι περισσότεροι προτιμούν τα σιροπιαστά γλυκά, τις πάστες με τη σοκολάτα (ανεβάζει τη ψυχολογία), ενώ φυσικά μεγάλη πέραση έχουν λόγω των ημερών και τα γλυκίσματα των Χριστουγέννων, από κουραμπιέδες και μελομακάρονα έως δίπλες και τσουρέκια γεμιστά με σοκολάτα.
Όσο για τα κιλά που συνήθως είναι και η συνέπεια τους; Σιγά… Σε καραντίνα βρισκόμαστε. Τρώμε τώρα, γλυκαινόμαστε και τα χάνουμε μετά, όταν βγούμε από τα σπίτια μας και επιστρέψουμε επιτέλους σε αυτή την περίφημη «κανονικότητα». Έτσι δεν είναι;