Μεγάλη απορία μας προκύπτει, κάθε φορά που οι υπεύθυνοι, όταν υπάρχει περιορισμός στο σπίτι λόγω της πανδημίας, επιτρέπουν ορισμένα μόνον καταστήματα να λειτουργούν και αυτά υπό περιορισμούς.

Τα καταστήματα τροφίμων με ορισμένον αριθμών πελατών και όταν αυτοί εξέλθουν να εισέλθουν ισάριθμοι ήταν μέτρον που εφηρμόσθη αρχικώς και απεδείχθη επιτυχές. Με την παρούσα απαγόρευση εξόδου εκ της οικίας, επροτάθη άλλον το οποίον είναι μάλλον ανεπιτυχές, δηλαδή να παραγγείλεις τηλεφωνικώς ότι θέλεις και όταν είναι έτοιμα να περάσεις να τα παραλάβεις έξω από το κατάστημα. Το αδικαιολόγητον είναι ότι οι νεόπλουτοι παραγγείλουν παπούτσια, παντελόνια, φούστες και πρέπει να τα δοκιμάσουν καθ΄ οδόν, ενώπιον πάντων πριν τα παραλάβουν! Φαινόμενον ακατανόητον. Ανυπόδητοι και ενείμονες ήσαν πριν εφαρμοσθεί η απαγόρευση εξόδου από το σπίτι;;; Οι παραγγελίες που δεν αφορούν τρόφιμα και είδη διαβιώσεως δεν είναι επείγουσες. Εν τούτους τα καταστήματα που τις διαθέτουν δεν είχαν κλείσει. Γιατί τώρα εφηρμόσθη η μέθοδος της κλίκας;;

Πριν επιτραπεί η χαλάρωση και ανοίξουν κάποια καταστήματα επιπροσθέτως, ακούγαμεν από τις τηλεοράσεις ότι θα προηγηθούν κομμωτήρια, κοσμηματοπωλεία, ανθοπωλεία, βιβλιοπωλεία. Η επανάληψη ήταν συνεχής ήτοι πολλάκις της ημέρας, ιδίως για κομμωτήρια. Δεν είναι και τόσον αναγκαία η λειτουργία αυτών εκτός από τα βιβλιοπωλεία τα οποία κακώς είχαν κλείσει όλο το διάστημα του οίκοι περιορισμού και τον Μάρτιον και τώρα. Δεν έπρεπε να είχαν κλείσει ούτε λεπτόν και τα οβελιστήρια, κοινώς σουβλατζίδικα, διότι δεν είναι εστία μεταδόσεως του ιού εφ’ όσον ο πελάτης είναι έξω του καταστήματος, λαμβάνει το αιτηθέν, ίσως και έναν καφέ και φεύγει. Ούτε και τα εστιατόρια έπρεπε να κλείσουν αν είχαν ορισθεί κάποιοι περιορισμοί. Για τις κομμώσεις που προτείνουν μετ’ επιτάσεως δεν είναι κάτι το πρωτεύον. Κούρεμα μαλλιών γίνεται ανέτως από άλλον πρόσωπον οικείον. Τα νύχια μπορούν ανέτως να τα βάφουν οι κυρίες μόνες τους.

Στις λήψεις μέτρων αλλά και στις χαλαρώσεις διαβλέπομεν πολλά λάθη. Π.χ. αναφορικώς με το γεύμα των Χριστουγέννων, ή άλλα γεύματα οίκοι, τονίζουν ότι επιτρέπεται η συνάθροιση μέχρις εννέα ατόμων και δύο μόνον οικογενειών. Και ερωτώ τους σοφούς ταλαιπωρητές μας. Θέλω να συμφάγω με τον φίλον μου και είμεθα μόνον οι σύζυγοι ήτοι άτομα τέτταρα (4). Όμως θέλομεν να είναι συνδαιτημών και ο κοινός φίλος μας Νίκος με την σύζυγον και το παιδί του, ήτοι εν συνόλω επτά (7) άτομα. Δυνάμεθα; ΟΧΙ, διότι παραβαίνομεν τον όρον μόνον δύο οικογένειες!! Αυτά και άλλα πήματα πάσχομεν με τους φροντιστές της υγείας μας!

Αναφορικώς με τα καλλωπιστικά βλέπομεν μετ’ επιτάσεως στις τηλεοράσεις ότι άνοιξαν τα καταστήματα για περιποίηση την νυχιών!!! Αυτό μας μάρανε μέσα στην αφόρητη δυστυχίαν και άγχος τα οποία μας βαρύνουν! Στους σοφούς επιλογείς του είδους της αναγακαιότητος του προς λειτπουργίαν καταστήματος ο θυμόσοφος Λαός τους απαντά.

«Κράτα την ουράν του γαϊδάρου μη στάξει».