Τονώστε στην ενεργητικότητά σας και απαλλαγείτε από τις τοξίνες εφαρμόζοντας μερικές απλές διατροφικές οδηγίες με την σφραγίδα των ειδικών. Μηνξεχνάτε άλλωστε ότι οι κακές διατροφικές συνήθειες αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους κλέφτες της ενεργητικότητας.

Τα μυστικά της τόνωσης κρύβονται στην κουζίνα, στις διατροφικές επιλογές μας, καθώς και στον τρόπο μαγειρικής. Ας τα δούμε:

Μαγειρέψτε στον ατμό, με λαδόχαρτο στο φούρνο ή μόνο με νερό. Επιλέγετε άπαχη πρωτεΐνη, όπως κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι και μαγειρέψτε τα γρήγορα, χωρίς πολλά λίπη.

Αντί για αλάτι χρησιμοποιείστε μπαχάρια και καρυκεύματα.

Ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα ή φρέσκα ή ψητά φρούτα (π.χ. μήλα) μπορούν να είναι το επιδόρπιό σας, αντί για γλυκά.

Λιγότερο αλκοόλ, καφέ και αναψυκτικά… Εκτός του ότι σας φορτώνουν θερμίδες, ευνοούν τις κατακρατήσεις και το φούσκωμα.

Βάζετε μόνο ελαιόλαδο στο φαγητό – και αυτό στο τέλος του μαγειρέματος σχεδόν ωμό – και αποφύγετε τα προστιθέμενα λίπη.

Πείτε ναι στις πρωτεΐνες, αλλά επιλέξτε άπαχες. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την καλή κατάσταση των μυών και την πρόκληση αισθήματος κορεσμού.

Τρώτε πάντα πλούσιο πρωινό. Με αυτό τον τρόπο περιορίζετε τις θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας και ξεκινάτε την ημέρα σας γεμάτοι ενεργητικότητα.

Προτιμάτε τα λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα, τα φρέσκα φρούτα, τα μυρωδικά και τα ωμά λαχανικά. Με αυτή τη μικρή αλλαγή θα εκπλαγείτε με τις αλλαγές που θα νιώσετε στα επίπεδα της ενεργητικότητάς σας.