Το δεύτερο lockdown είναι γεγονός. Οι ειδικοί προτείνουν την κοινωνική αποστασιοποίηση και την αποφυγή μετακινήσεων για να ανακόψουν το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κοροναϊού στην χώρα. Ωστόσο, ακόμα και αν αυτή η απομόνωση «φρενάρει» την ξέφρενη πορεία του ιού, είναι λογικό να πυροδοτήσει αρνητικά συναισθήματα, όπως εκείνο της μοναξιάς, της μελαγχολίας ή και της αβεβαιότητας, που μπορεί να ενταθούν εξαιτίας των δυσμενών εξελίξεων, όπως αναφέρει το vita.

Το άγχος αποτελεί φυσιολογική απόκριση

Η προσπάθεια να αγνοήσετε το άγχος ή ακόμα και να κρίνετε σκληρά τον εαυτό επειδή μπορεί να νιώθει άγχος, δεν πρόκειται στην πραγματικότητα να σας βοηθήσει να το μειώσετε. Η αναγνώριση των συναισθημάτων σας – ακόμα και αν φαίνεται τρομακτική – μπορεί να σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε με έναν υγιή και ωφέλιμο τρόπο.

Η μείωση του άγχους σας είναι στην πραγματικότητα ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε αυτήν την κρίση της πανδημίας, αφού το υπερβολικό άγχος μπορεί να βλάψει το ανοσοποιητικό σας και να επηρεάσει αρνητικά την ψυχική σας υγεία.

Εάν ζείτε ήδη με χρόνια ασθένεια, τότε η πανδημία του κοροναϊού μπορεί να προκαλέσει ακόμα εντονότερο πανικό και φόβο. Και αν ζείτε με μια ψυχική ασθένεια, όπως μια διαταραχή άγχους, τότε οι ραγδαίες εξελίξεις μπορεί να δυσχεράνουν το κλίμα.

Η εργαλειοθήκη κατά του άγχους περιλαμβάνει..

Πολλοί είναι οι πόροι που μπορείτε να βρείτε για να καταφέρετε να καταπολεμήσετε το άγχος της πανδημίας. Το σημαντικό είναι να κρατήσετε τις στρατηγικές αυτές στην.. «εργαλειοθήκη» σας για να τις χρησιμοποιήσετε μόλις αισθανθείτε το άγχος να «χτυπάει» κόκκινο.

1. Εικονική περιήγηση σε μουσεία

Η επίσκεψη ενός μουσείου δεν αποτελεί μια δυνατή επιλογή αυτήν την περίοδο. Μπορείτε όμως, να περιηγηθείτε σε πολλά μουσεία εικονικά, να απολαύσετε δεκάδες έργα από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σας.

Περισσότερα από 500 μουσεία και γκαλερί σε όλο τον κόσμο έχουν συνεργαστεί με το Google Arts & Culture για να προβάλλουν τις συλλογές τους στο διαδίκτυο ως εικονικές περιηγήσεις, γιατί να μην εξερευνήσετε τις επιλογές σας;

2. Μην κάνετε τίποτα για δύο λεπτά

Η ιδέα είναι απλή: Προσπαθήστε να αντισταθείτε στην ανησυχία σας και στο να κάνετε κάτι για δύο λεπτά. Δοκιμάστε να βάλετε το χαλαρωτικό ήχο των κυμάτων στο background, να κλείσετε τα μάτια και να πάρετε μερικές βαθιές ανάσες, εστιάζοντας μόνο στα κύματα κι όχι στις ανησυχίες σας.

3. Αναπνεύστε βαθιά με καθοδήγηση

Σύμφωνα με έρευνα, η αναπνοή σας μπορεί να είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο για την ηρεμία και τη ρύθμιση του άγχους σας. Για αυτό λοιπόν, μπορείτε να δοκιμάσετε τις καθοδηγούμενες ανάσες με GIF που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε εντός ρυθμού και τελικά να χαλαρώσετε.