Στον πάτο έχει φτάσει ο κλάδος των ταξί, με τα προβλήματα να είναι ακόμα περισσότερα για τους επαγγελματίες οδηγούς από την στιγμή που μπήκε και πάλι η καραντίνα στις ζωές μας.
Η πτώση του τζίρου τους όλο αυτό το διάστημα μετά το τέλος της πρώτης καραντίνας είχε φτάσει το 70% και πλέον με την νέα καραντίνα που επιβλήθηκε είναι σίγουρο ότι για όσα ταξί παραμείνουν στην πιάτσα, είναι ζήτημα το αν σταυρώνουν έναν με τρεις πελάτες την ημέρα.
Αυτό, άλλωστε, είχε συμβεί και στην πρώτη καραντίνα και δεν υπάρχει κάτι για να το αλλάξει. Τις μεγαλύτερες δυσκολίες πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι ιδιοκτήτες ταξί, αυτοί που ως ελεύθεροι επαγγελματίες που είναι, δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αναστολή εργασίας.
Έτσι για όλο αυτό το διάστημα δεν θα έχουν έσοδα. Πάντως, ένα μεγάλο μέρος των ταξί πρόκειται να αποσυρθούν, κάτι που ήδη φαίνεται στις πιάτσες της Πάτρας, όπου τα οχήματα είναι λιγότερα.
Άλλωστε, το πρόβλημα για τους οδηγούς ταξί έχει φανεί και νωρίτερα από το lockdown, με τον περιορισμό των επιβατών που είχε επιβληθεί. Η κατάσταση, ωστόσο, έχει επιδεινωθεί και είναι αρκετοί που όταν περάσει η καραντίνα είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να ψάξουν για δεύτερη δουλειά.
Συνδικαλιστικά, ο κλάδος, ακόμα φωνάζει για το γεγονός ότι δεν έχει μπει καν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις των πληττόμενων επιχειρήσεων, όπως έχουν μπει όλοι οι άλλοι ΚΑΔ του μεταφορικού τομέα. «Πρόκειται για ένα σκάνδαλο που συνεχίζεται εις βάρος μας» τονίζει πάνω στο θέμα ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί, Παναγιώτης Σκέντζος.