Από τα ευτράπελα των ημερών στους ελέγχους και στις περιπολίες της αστυνομίας, προκειμένου να περιορίσουν τους συνωστισμούς και την διασπορά του κορωνοϊού και τηρηθούν τα μέτρα της προστασίας κατά του κορωνοϊού.

Από την αρχή των συνωστισμών των νεαρών στις σκάλες της Αγίου Νικολάου, της Πατρέως και της Γεροκωστοπούλου, το patrasevents.gr είχε γράψει για έναν πλανόδιο πωλητή που εκμεταλλευμένος το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης τα μεσάνυχτα και την επιθυμία των νεανικών αυτών παρεών να συνεχίσουν την διασκέδαση τους, αξιοποίησε με επιχειρηματικό τρόπο την ευκαιρία.

Πήγε και έπαιρνε από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της περιοχής μπύρες, αλκοολούχα και ενεργειακά ποτά, αγόρασε και ένα μεγάλο φορητό ψυγειάκι από αυτά που παίρνουμε μαζί μας στις παραλίες το καλοκαίρι και έκανε χρυσές δουλειές.

Γνωρίζοντας την επιθυμία των νέων για να πιουν κάτι, παίρνοντας την ώρα τους στις σκάλες, πήγε στα σημεία και στα στέκια των παρεών και πωλούσε 2 ευρώ το κουτάκι της μπύρας και τα υπόλοιπα είδη που είχε στο ψυγείο του.

Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη από τους νέους και το μεροκάματο όσο δούλεψε ήταν καλό. Η αστυνομία όμως συγκεντρώνοντας πληροφορίες για την δράση του τον τσάκωσε και τον συνέλαβε εν ώρα εργασίας!

Το δεύτερο περιστατικό έχει να κάνει με κατάστημα εστίασης. Το συγκεκριμένο μαγαζί το όνομα του οποίου παραπέμπει σε… κλινική, επειδή βρίσκεται σε απόκρυφο σχεδόν μέρος, έξω από το κέντρο της Πάτρας (κοντά όμως σε αυτό), είχε την δυνατότητα και διοργάνωνε prive πάρτι εδώ και μέρες τα οποία απευθύνονταν σε λίγους, αλλά «εκλεκτούς».

Τα πάρτι αυτά κρατούσαν σύμφωνα με πληροφορίες έως και τις 3 ή τις 4 η ώρα τα ξημερώματα, ενώ το νέο από ένα σημείο και μετά είχε κυκλοφορήσει από στόμα σε στόμα και είχε γίνει γνωστό σε πολλούς νυκτόβιους.

Η αστυνομία έκανε την εξόρμηση της και βρήκε, σύμφωνα με το δελτίο της, 150 άτομα μέσα στο μαγαζί και ενώ ο δείκτης της ώρας είχε ξεπεράσει κατά πολύ τα μεσάνυχτα.

Είναι και τα δύο χαρακτηριστικά περιστατικά που δείχνουν αφενός ότι το κέρδος για κάποιους είναι πάνω από όλα, αλλά και ότι οι καταστάσεις που ζούμε μπορεί να εμπνεύσουν με αρνητικό τρόπο το επιχειρηματικό πνεύμα ορισμένων.