Η δημοτική αρχή έχει κατηγορηθεί από τότε που ανέλαβε τη διαχείριση της Μαρίνας για το ότι δεν έχει κάνει τίποτα για τη βελτίωση και την ανάδειξή της.

Αρκετοί μάλιστα υποστηρίζουν ή αφήνουν να εννοηθεί ότι λόγω της πολιτικής της ιδεολογίας, αδιαφορεί για το θαλάσσιο τουρισμό και για τα οφέλη που μπορεί να φέρει αυτός στην οικονομία της Πάτρας.

Όμως να που έχει ξεκινήσει να δείχνει τις προθέσεις της για το «φιλέτο» αυτό της παραλιακής ζώνης που εδώ και αρκετά χρόνια (πριν το αναλάβει αυτή) μοιάζει εγκαταλελειμμένο ή τουλάχιστον δεν θυμίζει σε τίποτα την εικόνα μιας σύγχρονης Μαρίνας.

Η πρώτη κίνηση που έκανε η δημοτική αρχή είναι να δώσει στον πρώην αντιπεριφερειάρχη Γιώργο Αγγελόπουλο, την ευθύνη για το θέμα.

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος, έχοντας τεχνογνωσία και εμπειρία, σε έναν τομέα που απαιτεί ειδικές γνώσεις έχει αναλάβει το ζήτημα της βελτίωσης της Μαρίνας και των υπηρεσιών της.

Η δεύτερη κίνηση ήταν οι εργασίες για τις ξύλινες προβλήτες που ήταν εδώ και καιρό αποσαθρωμένες και επικίνδυνες. Η τρίτη κίνηση είναι ακόμα πιο ενδεικτική των προθέσεων της.

Αφορά το πρώην Λάγιο, ένα χώρο εμβληματικό που είχε δοθεί προς ενοικίαση για την λειτουργία επιχειρήσεων εστίασης και που αποτελεί ένα ξεχωριστό σημείο αναφοράς για τη Μαρίνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες τον χώρο αυτό πλέον η δημοτική αρχή δεν τον προορίζει για ενοικίαση και μάλιστα σε επιχειρήσεις εστίασης.


Σκοπεύει να το μετατρέψει σε διοικητικό κέντρο για την Μαρίνα, στεγάζοντας εκεί τις υπηρεσίες που θα πρέπει να προσφέρει ένας σύγχρονος λιμένας.

Ήδη οι διαδικασίες για το θέμα έχουν ξεκινήσει, όμως, υπάρχουν αρκετά γραφειοκρατικά εμπόδια, ανάμεσα σε υπηρεσίες και υπουργεία που θα πρέπει να ξεπεραστούν. Θα πάρει χρόνο το ζήτημα.

Όμως σίγουρα η μετατροπή του χώρου αυτού σε διοικητικό κέντρο έρχεται για να αφήσει ελπίδες στο θέμα των προθέσεων που έχει η δημοτική αρχή για την αξιοποίηση της Μαρίνας και την ανάδειξη, μέσω αυτής, του θαλάσσιου τουρισμού.