Ικανοποίηση υπάρχει στη δημοτική αρχή για την εξέλιξη του θέματος με την έλευση του σύγχρονου τρένου, στην αστικό ιστό της Πάτρας, ύστερα από την συνάντηση που είχε ο Κώστας Πελετίδης με τον Κώστα Καραμανλή.

Ως γνωστόν ο υπουργός Υποδομών άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο της υπογειοποίησης του τμήματος από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου, κάτι που δεν είχε συμπεριλάβει στην παρουσίαση του σχεδίου αυτού κατά τη διάρκεια του αναπτυξιακού συνεδρίου στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Καραμανλής ήδη έχει δώσει εντολή για την αναζήτηση πόρων για το επιπρόσθετο τμήμα που είναι να υπογειοποιηθεί, έτσι ώστε να διερευνήσει το υπουργείο, κατά πόσο αυτό μπορεί να γίνει εφικτό οικονομικά.

Επιπλέον ερωτηματικά υπάρχουν για το θέμα της χρηματοδότησης του τμήματος από τον Άγιο Διονύσιο έως τον Άγιο Ανδρέα που θα είναι και αυτό με τη μορφή cut and cover.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πάντως σε ότι αφορά το γραμμικό πάρκο ότι ο δήμαρχος έκρινε σωστό να μην το θέσει ως ζήτημα στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό, με το σκεπτικό ότι προηγείται η υπογειοποίηση της γραμμής και ότι το πάρκο θα είναι μία συνέπειά του.

Στη Μαιζώνος για την ώρα βρίσκονται σε αναμονή, ενώ οι πληροφορίες που έρχονται από το υπουργείο στα γραφεία της δημοτικής αρχής είναι ότι πράγματι υπάρχει μία καλή πρόθεση και αλλαγή στάσης στο ζήτημα.

Όπως και να έχει ο δήμος δεν σταματά πλέον την προσπάθειά του και θα επιμείνει στη σταθερή και ξεκάθαρη θέση που έχει από την αρχή, έχοντας στο πλευρό του τους κατοίκους της βόρειας Πάτρας που βρίσκονται και αυτή με τη σειρά τους σε αναμονή.