Στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) θα έχει τη ευκαιρία να ταξιδέψει ο νικητής του πρωτοποριακού ριάλιτι «Space Hero», που θα ξεκινήσει το 2023, και θα μεταδίδει live την εκπαίδευση των υποψηφίων ως αστροναύτες.

Μία αμερικανική εταιρεία παραγωγής εμπνεύστηκε αυτό το ριάλιτι που - αν μη τι άλλο- περνάει σε άλλο... επίπεδο: ο νικητής θα απολαύσει ένα ταξίδι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Αυτό θα είναι το τελικό βραβείο, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα «Deadline».

Η αμερικανική εταιρεία παραγωγής συνεργάζεται με την «Axiom Space» για να στείλει τον νικητή του ριάλιτι στον ISS σε τρία χρόνια.

Με αφορμή το τηλεοπτικό σόου, θα μπορούν να αξιοποιηθούν τα ιδιωτικά διαστημόπλοια, από το «SpaceX» και το «Boeing», ανοίγοντας το δρόμο σε όσους δεν είναι επαγγελματίες αστροναύτες να φτάσουν στο διάστημα.

«Με την ονομασία «Space Hero Inc.», η εταιρεία παραγωγής σχεδιάζει να δημιουργήσει έναν τηλεοπτικό διαγωνισμό που ονομάζεται «Space Hero», ο οποίος θα επιλέγει διαγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο και θα τους εκπαιδεύει για το... διάστημα».

Ο νικητής του διαγωνισμού θα λάβει ένα εισιτήριο για την παραμονή του δέκα ημερών στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό με την όλη προετοιμασία να μεταδίδεται live.

Η εταιρεία παραγωγής «Space Hero» συνεργάζεται με την αεροδιαστημική εταιρεία «Axiom Space», που στόχο έχει την κατασκευή των δικών της εμπορικών διαστημικών σταθμών.

Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνία με τη NASA για να στείλει τη δική της καψουλα για να συνδεθεί με τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό το 2024 . Επιπλέον, έχει υπογράψει συμβόλαιο για να στείλει τέσσερις πελάτες που θα βάλουν το χέρι στην τσέπη για να ταξιδέψουν στον ISS με τη νέα κάψουλα Crew Dragon της SpaceX το 2021.

Η Axiom επιβεβαίωσε το άρθρο της ιστοσελίδας «Deadline», ότι δηλαδή, η εταιρεία συνεργάζεται με τη Space Hero για να πραγματοποιήσει το ταξίδι και να στείλει το νικητή στο διάστημα.

«Ανυπομονούμε να ενεργοποιήσουμε την αποστολή του «Space Hero» και να επεκτείνουμε περαιτέρω την ανθρώπινη παρουσία στο διάστημα», δήλωσε η εταιρεία στην ιστοσελίδα «The Verge»

Τα μεγάλα «κεφάλια» της εταιρείας παραγωγής «Space Hero» είχαν την ιδέα αυτή. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τους Τόμας Ρίμερ και την Ντέμπορα Σας, με επικεφαλής τον πρώην επικεφαλής της News Corp Europe, Μάρτο Πομπαντούρ.

Θα είναι το πρώτο ριάλιτι που θα εκπαιδεύει τους υποψηφίους για να γίνουν αστροναύτες με τον νικητή να λαμβάνει το εισιτήριο για να ταξιδέψει στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και να μείνει σε τροχιά επί δέκα ημέρες.

Η εταιρεία παραγωγής «Space Hero» αναζητά έναν δίκτυο αναμετάδοσης για να μεταδώσει το πρώτο διαστημικό ριάλιτι.

«Όταν ξεκινήσαμε αυτό το εγχείρημα, ο Τόμας κι εγώ ήμασταν πολύ ξεκάθαροι ότι δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο στον πλανήτη. Τώρα ξεκινήσαμε την αποστολή μας να βρούμε το δίκτυο αναμετάδοσης και είμαστε έτοιμοι να το προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο και να ενθουσιάσουμε τον κόσμο για το Space Hero», δήλωσε η Ντέμπορα Σας.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το ριάλιτι ξεκινά στις 12 Απριλίου του 2021, σύμφωνα με την εταιρεία «Space Hero».

Η ημερομηνία αυτή δεν είναι τυχαία: συμπίπτει με την 60η επέτειο από την πρώτη επανδρωμένη διαστημική πτήση με τον Ρώσο κοσμοναύτη Γιούρι Γκαγκάριν.

Για να υποβάλουν αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι ταξιδιώτες του διαστήματος μπορούν να κατεβάσουν τη δωρεάν εφαρμογή «Space Hero» για να ξεκινήσουν τη διαδικασία.

Η εκπομπή θα ξεκινήσει να μεταδίδεται στο τέλος του 2021, το εξάμηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανάδειξη του νικητή θα πραγματοποιηθεί το 2022 και το ταξίδι στον ISS θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2023.

Η NASA έχει δώσει το πράσινο φως στην «Axiom Space», μια εταιρεία που εδρεύει στο Τέξας, να αρχίσει να κατασκευάζει ιδιωτικές μονάδες στον ISS. Το 2024 θα μπορούσε να ξεκινήσει η λειτουργία ενός ιδιωτικού Διαστημικού Σταθμού που θα ήταν πλήρως λειτουργικός από την στιγμή που ο υπάρχων ISS θα αποσυρόταν.

Πηγή: protothema.gr