Ποιο είναι το μυστικό ώστε η δίαιτα να αποδώσει τα μέγιστα και η ένδειξη στη ζυγαριά να φτάσει συντομότερα στο επιθυμητό αποτέλεσμα;

Σύμφωνα με μια ανάλυση του Οργανισμού Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας της Κοινοπολιτείας (CSIRO), η μεγαλύτερη απώλεια βάρους κατά τον πρώτο καιρό της δίαιτας εξασφάλισε καλύτερα αποτελέσματα στην πορεία της προσπάθειας.

Τα στοιχεία από 22.οοο μέλη του διαδικτυακού προγράμματος διατροφής Total Wellbeing Diet του Οργανισμού έδειξαν πως όσοι ξεκίνησαν δυναμικά την προσπάθεια κατάφεραν να χάσουν ένα ή περισσότερα κιλά ανά βδομάδα τις πρώτες τρεις εβδομάδες και συνολικά τρεις φορές περισσότερο βάρος σε σχέση με όσους κινήθηκαν πιο συντηρητικά στο πλαίσιο των δώδεκα εβδομάδων του προγράμματος, όπως αναφέρει το ygeiamou.

Κάποιες ενδιαφέρουσες σημειώσεις αναφορικά με την ανάλυση, τα άτομα που πέτυχαν ταχύτερη απώλεια κιλών:

είχαν σημαντικά υψηλότερο ΔΜΣ στην αρχή του προγράμματος 34.1
το 72,5% ήταν παχύσαρκοι και το 25,3% υπέρβαροι κατά την έναρξη του προγράμματος
έχασαν 4,6 κιλά τις πρώτες τρεις εβδομάδες σε σύγκριση με τα 2,2 κιλά και 0,7 κιλά που έχασαν άλλοι συμμετέχοντες
με την τήρηση του προγράμματος για 12 εβδομάδες πέτυχαν συνολική απώλεια βάρους 8 κιλών. σε σύγκριση με τα 4,4 και 2,3 κιλά όσων είδαν αργότερα αποτελέσματα

Σωστή προετοιμασία – Το μυστικό για επιτυχημένη δίαιτα

Όπως σημείωσε η επικεφαλής ερευνήτρια του Οργανισμού CSIRO Δρ Gilly Hendrie, η σωστή δόμηση του διατροφικού πλάνου, η προετοιμασία και η παρακολούθηση της δίαιτας από τα ίδια μέλη ήταν τα κλειδιά για την εξασφάλιση των σημαντικών αποτελεσμάτων.

Οι συμμετέχοντες που προετοιμάστηκαν δύο ημέρες για να οργανωθούν ως προς το νέο διατροφικό πλάνο και χρησιμοποιούσαν τα ψηφιακά εργαλεία της πλατφόρμας για την παρακολούθηση της πορείας τους σημείωσαν τη μεγαλύτερη απώλεια βάρους, 50% περισσότερο από τους άλλους.

Αναλυτικότερα, τις πρώτες εβδομάδες ζυγίζονταν σχεδόν δύο φορές την εβδομάδα, έλεγχαν το διατροφικό τους ημερολόγιο και κατέγραφαν κάθε γεύμα που κατανάλωσαν τρεις φορές την ημέρα. Ως προς τα ψηφιακά εργαλεία, έκαναν χρήση τους έως και έξι φορές την ημέρα κατά τις τρεις πρώτες εβδομάδες του προγράμματος.

Η προετοιμασία δίνει την ευκαιρία προμήθειας των κατάλληλων τροφίμων και εξοικείωσης με το νέο διατροφικό μοντέλο.

Η Δρ. Hendrie επεσήμανε πως «η μεγαλύτερη απώλεια βάρους επετεύχθη όταν οι άνθρωποι παρέμεναν πιστοί στο πρόγραμμα, κατέγραφαν ό,τι είχαν καταναλώσει και ζυγίζονταν τακτικά για να παραμείνουν για να μην εκφύγουν του σκοπού τους», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημαντική συμβολή της τεχνολογίας προς τους στόχους αυτούς.