Μπορεί οι τράπεζες να έχουν αποφασίσει για πολλά από τα δάνεια που έχουν δώσει να προχωρήσουν σε αναστολή των δόσεων μέχρι το τέλους του έτους, έχοντας έρθει σε σχετική συμφωνία με τους δανειολήπτες όμως την ίδια ώρα οι εισπρακτικές εταιρείες που συνεργάζονται μαζί τους, δεν έχουν σταματήσει να τους παίρνουν τηλέφωνα στα σπίτια τους, ζητώντας να τους μιλήσουν για το "προσωπικό" τους ζήτημα που εκκρεμεί.

Τα παράπονα που έχουν γίνει από δανειολήπτες που αποφάσισαν από κοινού με τις τράπεζες να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα που τους δίνεται για αναστολή των δόσεων μέχρι το τέλος του έτους, για τα συνεχόμενα τηλεφωνήματα που δέχονται, είναι δεκάδες.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Ως γνωστόν η κυβέρνηση με απόφαση της και ύστερα από πιέσεις που άσκησε προς τις τράπεζες είχε προχωρήσει στην απόφαση να ανασταλούν οι δόσεις των δανείων εξαιτίας της πανδημίας.

Η αναστολή αυτή ίσχυε έως στα μέσα του καλοκαιριού. Στη συνέχεια οι τράπεζες για να διευκολύνουν τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης διευθετούσαν με τους συνεπείς δανειολήπτες τη συνέχιση αυτής της ευνοϊκής ρύθμισης, ρωτώντας για το αν ήθελαν να κρατήσει η αναστολή μέχρι το τέλος του έτους.

Οι περισσότεροι από τους δανειολήπτες, με την κρίση που έχει φέρει η πανδημία και την έλλειψη ρευστότητας απαντούσαν θετικά στην αναστολή. Όμως οι τράπεζες φαίνεται ότι ξέχασαν να ενημερώσουν τις εισπρακτικές εταιρείες για την αναστολή και τη συμφωνία με τους δανειολήπτες τους.

Εκτός πια αν τα συνεχόμενα τηλέφωνα είναι στο πλαίσιο της ψυχολογικής πίεσης που θέλουν να ασκούν σε όσους τους χρωστούν, έτσι για να μην… ξεχνιούνται.