Με ελάχιστο κόσμο συνεχίζει τη λειτουργία της η γραμμή του Προαστιακού από την Πάτρα έως τα Καμίνια, με το τραινάκι να εκτελεί τα δρομολόγια και να εξυπηρετεί τους κατοίκους, αλλά με την ανταπόκριση του επιβατικού κοινού να είναι σχετικά μικρή.

Σύμφωνα με ανθρώπους που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό, στη γραμμή από την Πάτρα, στα Καμίνια, ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρονται, δεν ξεπερνάει κατά μέσο όρο σε καθημερινή βάση τα 200 άτομα.

Ελάχιστος, δηλαδή, σε σύγκριση με τον αριθμό που εξυπηρετούσε ο Προαστιακός από τον Άγιο Βασίλη και το Ρίο έως την Πάτρα, στις βόρειες περιοχές της πόλης. Οι νότιες έχουν μία αρκετά μικρότερη επιβατική δυναμική και αυτό είναι ένα θέμα που οι ιθύνοντες καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Όπως λένε πάντως οι κάτοικοι των νοτίων συνοικιών της Πάτρας που εξυπηρετούνται από το τρενάκι, ένας από τους λόγους που η ανταπόκριση του επιβατικού κοινού είναι μικρή, είναι ότι τα δρομολόγια είναι μόνο πρωινά και μεσημεριανά.

Ισχύουν δηλαδή έως τις 15:00 το μεσημέρι και στη συνέχεια παύουν. Έτσι ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού που θέλει να εξυπηρετηθεί από το τραινάκι τις απογευματινές ώρες, δεν μπορεί να το κάνει αυτό.

Οι κάτοικοι του κομματιού αυτού της Πάτρας έχουν ζητήσει από τους αρμοδίους να ξεκινήσουν τα δρομολόγια και τις απογευματινές ώρες, καθώς τον Σεπτέμβρη με τα φροντιστήρια και τα μαθήματα είναι σίγουρο ότι η επιβατική δυναμική της γραμμής θα ενισχυθεί σημαντικά.

Διστάζουν οι ιθύνοντες

Από την άλλη όμως οι ιθύνοντες βλέποντας τη χαμηλή ανταπόκριση, το σκέφτονται και δείχνουν να διστάζουν.

Ένας από τους λόγους που είναι διστακτικοί είναι ότι φαίνεται να υπάρχει θέμα με το έμψυχο δυναμικό που είναι λιγοστό, τόσο από πλευράς ελεγκτών, όσο και οδηγών, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην έχει προχωρήσει μέχρι ώρας στις απαραίτητες προσλήψεις.

Θυμίζουμε ότι η γραμμή του Προαστιακού από την Πάτρα στα δυτικά της πόλης ήταν να ξεκινήσει ένα χρόνο νωρίτερα.

Στόχος ήταν το τρένο να φτάνει στον σταθμό της Κάτω Αχαΐας, κάτι που δεν κατέστη δυνατό, κυρίως για τεχνικά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την παλαιότητα των γραμμών, την ομαλότητα του δικτύου, αλλά και την ταχύτητα του τρένου.

Ελπίδα όλων είναι να συνεχιστεί η γραμμή και να μην υπάρξουν προβλήματα στη λειτουργία της.