Ο Μαρίνος Σκανδάμης δήλωσε για την απώλεια του Γρηγόρη Μπαράκου "Έφυγε από κοντά μας ένας άξιος άνθρωπος, ένας γνήσιος μαχητής της δημοκρατίας, ένας πραγματικός υπερασπιστής της υγείας και του δημόσιου συμφέροντος.
Η επιστημονική, πολιτική και αυτοδιοικητική του διαδρομή κόσμησαν την Αχαία, η οποία από σήμερα είναι φτωχότερη. Το ηθικό του παράδειγμα θα είναι πάντα ανεξίτηλο. Καλή δύναμη στην οικογένειά σου. Καλό σου ταξίδι"
Δείτε επίσης


