Μπήκαμε στο Σεπτέμβρη, πλέον έχουν επιστρέψει στη βάση τους σχεδόν και οι τελευταίοι αδειούχοι και μαζί με όλα αυτά έχει αυξηθεί κατακόρυφα το κυκλοφοριακό στο κέντρο της Πάτρας.

Από τις αρχές της εβδομάδας το πρόβλημα του κυκλοφοριακού έκανε και πάλι την εμφάνιση του, μετά από αρκετό καιρό, τόσο λόγω των καλοκαιρινών μηνών όπου παραδοσιακά η κίνηση των οχημάτων μειώνεται (ειδικότερα τον Αύγουστο), όσο και του διαστήματος της καραντίνας που είχε προηγηθεί.

Όμως το κυκλοφοριακό είναι ακόμα εδώ και πλέον, με τα έργα που συνεχίζουν να προχωρούν για την αντιδρόμηση  της Κορίνθου και της Κανακάρη και τις αλλαγές που είναι να ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους μήνες στο χάρτη τους κέντρου της Πάτρας με σωρεία παρεμβάσεων στο πλαίσιο της αστικής ανάπλασης του, είναι σίγουρο ότι θα αυξηθούν.

Παρά την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου ο Πατρινός δεν λέει να αφήσει το όχημα του στο σπίτι και να κατέβει στο κέντρο είτε με τα πόδια, είτε με ένα λεωφορείο. Παράλληλα, η χρήση των δημοτικών πάρκινγκ παραμένει μικρή και τις περισσότερες ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής είναι σχεδόν άδεια.

Μαζί με όλα αυτά ο χρόνιος βραχνάς της παράνομης στάθμευσης και του διπλοπαρκαρίσματος δεν έχει εκλείψει.

Μία βόλτα από την Κανακάρη, την Κορίνθου ή την Καραϊσκάκη θα σας πείσει. Στη δε Αγίου Ανδρέου σημειώνεται συχνά κομφούζιο από τα οχήματα και υπάρχουν ώρες που ο δρόμος φρακάρει από τη κίνηση.

Η τροχαία ετοιμάζεται για νέες εξορμήσεις στο κυνήγι της παράνομης στάθμευσης και ήδη έχει ξεκινήσει.

Είναι όμως σίγουρο ότι απαιτείται ένας κεντρικός σχεδιασμός για την Πάτρα με δεδομένο ότι με τις εργασίες που είναι να γίνουν από τα έργα του ΒΑΑ, το πρόβλημα θα επιδεινωθεί.