Θετικές εξελίξεις φαίνεται ότι έχουμε για την Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ και την κατασκευή πίστας F1, στην Χαλανδρίτσα της Αχαϊας.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η εταιρεία φαίνεται να κερδίζει επαρκή χρόνο της επιχορήγησης του αναπτυξιακού νόμου, μετά την ψήφιση του ν. 4712 που δημοσιεύτηκε στα τέλη του περασμένου Ιουλίου στο ΦΕΚ.

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία ξεπερνά τον κίνδυνο της οριστικής απώλειας της επιδότησης που έχει εγκριθεί στα πλαίσια του αναπτυξιακού νόμου, καθώς δίχως αυτό το όραμα της κατασκευής της πίστας F1 θα ήταν πλέον απαγορευτικό.

Μάλιστα, ο πρόεδρος του Δ.Σ. Ευάγγελος Φλωράτος ενημέρωσε για την εξέλιξη αυτή τα μέλη του υπολοίπου μετοχικού σχήματος, στην γενική συνέλευση που έγινε το βράδυ της Τετάρτης, τονίζοντάς τους ότι πλέον υπάρχει ένα νέο παράθυρο για την επένδυση αυτή και υπάρχει χρόνος για να αξιοποιηθεί κατάλληλα η ευκαιρία.

Πιο συγκεκριμένα στο άρθρο 76 του ν. 4712 προβλέπεται η παράταση των προθεσμιών ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων, υπαχθέντων στους νόμους 3299/2004 και 3908, που έχει υπαχθεί και το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας.

Η διάρκεια της παράτασης αυτής για την περίπτωση του επενδυτικού σχεδίου του Αυτοκινητοδρομίου υπολογίζεται μετά τις 31/12/2021 και ο υπολογισμός της, ισχύει ανεξαρτήτως αν έχει υλοποιηθεί το 50% του εγκεκριμένου κόστους της επένδυσης.

Πρόκειται για μία ρύθμιση που ικανοποιεί πλήρως την εταιρεία, καθώς με βάση τα όσα προβλέπουν τα αντίστοιχα άρθρα οι 22 μήνες της παράτασης για την υλοποίηση της επένδυσης θα ξεκινήσει να μετρά από το 2022 και μετά.

Κάτι που σημαίνει ότι θα δοθεί ο χρόνος στους μετόχους και στο διοικητικό σχήμα για να βρεθεί ο στρατηγικός επενδυτής που θα τρέξει το project και θα υλοποιήσει την επένδυση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ομάδα μετόχων που κατέχει ένα μικρό ποσοστό του εταιρικού σχήματος είχε προβάλει την πρόθεσή της στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού να παραιτηθεί από την επένδυση, υποστηρίζοντας ότι η κατασκευή της πίστας F1 είναι ένα όραμα που δεν έχει τις βάσεις πλέον για να γίνει πραγματικό.